آینده انقلاب از مسیر ایمان و اراده جوانان و نوجوانانی شکل می‌گیرد
کد خبر: 4185068
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷

آینده انقلاب از مسیر ایمان و اراده جوانان و نوجوانانی شکل می‌گیرد

وزیر کشور گفت: آینده انقلاب از مسیر ایمان و اراده جوانان و نوجوانانی شکل می‌گیرد که قلب آنها مملو از عشق و محبت به خاندان اهل بیت و اراده‌های آنها در دفاع از مظلومین استوار است.

احمد وحیدی، وزیر کشوربه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی استانداری یزد، احمد وحیدی، وزیر کشور، 9 آذرماه در آیین افتتاح آموزشگاه خیری 12 کلاسه در اشکذر گفت: آینده انقلاب از مسیر ایمان و اراده جوانان و نوجوانانی شکل می‌گیرد که قلب آنها مملو از عشق و محبت به خاندان اهل بیت و اراده‌های آنها در دفاع از مظلومان استوار است.

وی جوانان و نوجوانان دانش‌آموز را آینده‌سازان کشور عنوان کرد و افزود: ایمان به خدا، خودباوری، دفاع از مظلوم، عدالت‌جویی و معنویت‌خواهی باید در سرلوحه کار دانش‌آموزان قرار گیرد.

وزیر کشور ضمن تجلیل از شادروان حاج اصغر دهقانی برای ساخت مدرسه 12 کلاسه اشکذر تصریح کرد: مدرسه محل پرورش روح و ذهن و محل رشد علم است و در مدارس همه خوبی‌ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه باید مدرسه را با همه خوبی‌های آن حفظ کنیم، گفت: در این محل مقدس کار انبیا یعنی همان تدریس علم و حکمت و پارسایی و پاکیزه بودن انجام می‌شود. در وصایای شهیدان والامقام کشور نیز آمده «خدایا مرا پاکیزه بپذیر» و این همان موضوعی است که در مدارس ما باید آموزش داده شود.

وحیدی با بیان اینکه «توسعه مدرسه دری است از درهای بهشت» اضافه کرد: ساخت مدرسه با معیارهای اسلامی و ایمانی و اعتقاد به اینکه در آن فرزندان یک ملت مقتدر، با ایمان و استوار پرورش خواهند یافت، آن را به دری از درهای بهشت تبدیل می‌کند.

انتهای پیام
captcha