برگزاری دوره «سبک زندگی قرآنی» در شوراب صغیر
کد خبر: 4185281
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

برگزاری دوره «سبک زندگی قرآنی» در شوراب صغیر

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سامان از برگزاری دوره «سبک زندگی قرآنی» با موضوع خانواده و فرزندآوری ویژه بانوان شوراب صغیر این شهرستان با همکاری خانه قرآن ریحانة‌النبی(س) خبر داد.

دوره سبک زندگی قرآنی در شوراب صغیر

حجت‌الاسلام والمسلمین حمید بهرامی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سامان در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه برگزاری دوره «سبک زندگی قرآنی» با موضوع خانواده و فرزندآوری بر طبق سرفصل‌های ابلاغی از سوی اداره‌کل تبلیغات اسلامی به شهرستان‌ها طی دو هفته برگزار می‌شود، اظهار کرد: بخش نخست این دوره هفته قبل با تدریس حجت‌الاسلام حسینی، امام‌ جمعه سامان در مسجد حضرت بقیة‌الله(عج) شوراب صغیر برگزار شد و بخش دوم نیز طی هفته جاری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این دوره سبک زندگی قرآنی با همکاری خانه قرآن ریحانة‌النبی(س) دهستان شوراب صغیر و با حضور بالغ بر ۲۰ بانوی اهل این منطقه برگزار شد.

بهرامی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱ خانه قرآن شهری و روستایی در شهرستان سامان فعال هستند، تصریح کرد: در مهرماه سال جاری یازدهمین خانه قرآن این شهرستان با نام خانه قرآن «عقیله بنی هاشم» در شهر هوره افتتاح شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سامان با تأکید بر اینکه خانه‌های قرآن و مراکز قرآنی در راستای تحقق اهداف نهضت قرآن‌آموزی تأسیس و تقویت می‌شوند، گفت: فعالیت این مراکز علاوه بر ترویج و اشاعه قرآن در جامعه به‌ویژه در حیطه آموزشی، در تقلیل آسیب‌های اجتماعی نیز تأثیرگذارند لذا جذب هر چه بیشتر خانواده‌ها در این مراکز موضوعیت دارد. 

بهرامی در پایان گفت: در حال حاضر مؤسسات معدود قرآنی شهرستان سامان فعالیت چندانی ندارند و غیرفعال هستند. 

انتهای پیام
captcha