نماهنگ «سردار عشق» در آذربایجان‌شرقی تولید می‌شود
کد خبر: 4185839
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹

نماهنگ «سردار عشق» در آذربایجان‌شرقی تولید می‌شود

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی گفت: نماهنگ «سردار عشق» با مشارکت و حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در دست تولید است که به زودی منتشر می‌شود.

شهید مهدی باکریبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از اداره‌کل حفظ آثار استان، طاهر پورمحمد، معاون هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی، روز گذشته، 12 آذرماه، از تولید نماهنگ سردار عشق در استان خبر داد و گفت: این نماهنگ با سرپرستی و اجرای علی برهانی مراحل تصویربرداری را پشت سر می‌گذارد که پس از اتمام طی مراسمی رونمایی و در رسانه‌های استانی و ملی منتشر خواهد شد.

وی با بیان اینکه این نماهنگ با محوریت یکی از ماندگارترین فرماندهان هشت سال دفاع مقدس شهید مهدی باکری، فرمانده لشکر همیشه سرافراز عاشورا است، افزود: تولید نماهنگ سردار عشق به همت اهالی منطقه شادآباد مشایخ دیار علامه طباطبایی و قطران شاعر نامدار ایرانی، یکی از محلات قدیمی در بخش مرکزی تبریز تولید می‌شود.

پورمحمد گفت: این منطقه که ۲۲ شهید والامقام را تقدیم اسلام و قرآن کرده است و اکثر این شهیدان به عنوان داوطلب و بسیجی عازم جبهه‌های حق علیه باطل شده‌اند. گروه سرود لاله‌های شادآباد کار خود را با یک گروه متشکل از ۳۰ دانش‌آموز آغاز و هم اکنون سرود سردار عشق را با اجرای ۱۰۰ دانش‌آموز انجام می‌دهند.

انتهای پیام
captcha