تروریست‌ها نمی‌توانند سیستان‌وبلوچستان را به هرج‌ومرج بکشانند
کد خبر: 4188041
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
امام‌ جمعه زابل:

تروریست‌ها نمی‌توانند سیستان‌وبلوچستان را به هرج‌ومرج بکشانند

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی عزیزی با تأکید بر اینکه تروریست‌ها هرگز نمی‌توانند سیستان‌وبلوچستان را به هرج‌ومرج بکشانند، گفت: تروریست‌های تکفیری باید بدانند که نخواهند توانست این سیل عظیم بیداری اسلامی را متوقف کنند و جلو رشد و توسعه سیستان‌وبلوچستان را بگیرند.

حجت الاسلام عزیزی امام جمعه زابلبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی عزیزی، امام جمعه زابل، امروز، 24 آذرماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان، ضمن محکوم کردن حمله نیمه‌شب گذشته تروریست‌های تکفیری جیش‌الظلم به مقرر انتظامی فراجا در شهرستان راسک، گفت: تکفیری‌های ظالم گروهک تروریستی جیش‌الظلم باقی‌مانده قوم بنی‌امیه هستند و هر از چندگاهی از مخفیگاه‌های خود بیرون آمده و جنایتی انجام می‌دهند.
 
وی با بیان اینکه مرزبان‌های عزیز ما در فراجا، سپاه و ارتش جانانه از میهن دفاع می‌کنند، ‌ولی ما نیاز به اقتداری فراتر و قوی‌تر داریم و خواهان حمایت مسئولان در مرکز کشور از فرماندهان منطقه هستیم، اظهار کرد: تروریست‌ها باید بدانند که هرگز نخواهند توانست این سیل عظیم بیداری اسلامی را متوقف کنند و جلو رشد و توسعه سیستان‌وبلوچستان‌ را بگیرند؛ همچنین هرگز نمی‌توانند سیستان‌وبلوچستان را به هرج‌و‌مرج بکشند.
 
عزیزی افزود: همواره در طول تاریخ اولیای خدا مظلوم بودند؛ زورگویان و زورمداران در جهت تضعیف اولیای خدا توطئه کردند ولی اولیای الهی هیچ وقت تسلیم اراده آن‌ها نشده‌اند؛ این‌را امروز در غزه می‌توانیم ببینیم، رزمندگانی که در برابر دشمن خون‌ریز صهیونیستی با همه وجود با غیرت و قهرمانی ایستاده‌اند یا یمنی‌هایی که حتی نان و آب سالم برای خوردن ندارند در برابر دشمنان محکم ایستاده‌اند، آن‌ها مظلوم مقتدرند و این مظلومیت و اقتدار قطعاً جواب خواهد داد.
 
وی اضافه کرد: ممکن است گاهی ولی خدا دست به هجرت بزند، آن‌ هم بر حسب تدبیر الهی یا مثل حضرت علی(ع) مدتی سکوت کند،‌ اما آن هجرت و آن سکوت هر دو زمینه‌ساز تحقق وعده الهی هستند، این وعده الهی حتما محقق می‌شود و حتمی است. دنیا به کام ظالمان و زورگویان نخواهد بود، ما به سمت تحقق وعده الهی در حرکت هستیم و پیروزی تضمین شده است، اگر دست‌مان در دست خدا و تکیه بر خدا باشد، ‌احدی بر ما غلبه نخواهد کرد و این وعده الهی است.
 
امام‌جمعه زابل گفت: آتشی که امروز پشت درب برافروخته شد و در غزه شعله می‌زند، امروز در راسک شعله زده؛ ما می‌بینیم، اما به امید خدا برتر و بزرگتر از شعله آتش نمرود نیست و خدا آتش نمرود را برای حضرت ابراهیم(ع) سرد کرد یعنی خدا تهدید را به فرصت تبدیل کرد، آن تهدیدی که آن‌روز پشت آن درب اتفاق افتاد برای جبهه حق بزرگترین فرصت تا روز قیامت است. بقای شیعه به جهاد در راه حضرت مرضیه(س) متصل است و خدا هم ضمانت کرده که آن شعله و آن تهدید به فرصت بدل خواهد شد.
انتهای پیام
captcha