زنان در عرصه خدمت‌رسانی از مردان حمایت کنند
کد خبر: 4189307
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
امام جمعه بجنورد؛

زنان در عرصه خدمت‌رسانی از مردان حمایت کنند

امام جمعه بجنورد با اشاره به مقام شامخ حضرت ام‌البنین، گفت: همراهی زنان و مادران در عرصه‌های مختلف جهاد و خدمت به مردان همواره کمک‌رسان بوده است. 

حجت الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنوردبه گزارش ایکنا از خراسان‌‌شمالی حجت‌الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنورد امروز اول دی ماه در خطبه نماز جمعه شهر بجنورد که در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد،  با اشاره به سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و فرا رسیدن روز تکریم مادران و همسران شهدا،گفت: همگان برای بانوان، مادران و همسران بویژه مادران و همسران شهدا حرمت بالایی قائل هستند، یکی از این زنان، حضرت ام‌البنین است که چهار فرزندش در راه اسلام به شهادت رسیدند.
 
وی ادامه داد: دین اسلام به بانوان، مادران و همسران توجه ویژه‌ای دارد زیرا که اگر یک مرد می‌خواهد در صحنه‌های مختلف رشد کند باید از حمایت یک زن برخوردار باشد، بنابراین همراهی زنان و مادران در عرصه‌های مختلف جهاد و خدمت به مردان همواره کمک‌رسان بوده است.
 
امام جمعه بجنورد با اشاره به افزایش یک هزار هکتاری محدوده شهری بجنورد، گفت: حاتم‌بخشی مسوولین سابق در اهدای زمین به دستگاه‌های مختلف فراتر از نیاز آن‌ها نباید تکرار شود.
 
وی خاطرنشان کرد: اکنون مطالبه ما و مردم این است که اگر ارگان و یا مجموعه دولتی زمین تقاضا داشت، به میزان نیاز در اختیار قرار گیرد نه به میزان تقاضا همچنین انتظار ما این است اگر دریافت کننده زمین، در مدت لازم نتوانست طرحش را اجرایی کند زمین به نفع مردم بازپس گرفته شود.
 
وی با بیان اینکه با توجه به گرانی مسکن در بجنورد افزایش حدود هزار هکتاری به محدوده شهری قابل تقدیر است، افزود: وسعت زمین‌های مسکونی در شهر بجنورد سه هزار هکتار است اما با پیگیری‌های مسوولان، اخیرا یک‌هزار هکتار زمین به این شهر الحاق شد که می‌تواند دغدغه‌های تامین زمین و مسکن اقشار مختلف را کاهش دهد.

 

انتهای پیام
captcha