اعزام بیش از یک هزار گلستانی در قالب هشت کاروان به عمره مفرده
کد خبر: 4189765
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳

اعزام بیش از یک هزار گلستانی در قالب هشت کاروان به عمره مفرده

میرقاسم پور با بیان‌اینکه اعزام کاروان‌های عمره مفرده از ۱۳ دی تا اواسط اسفند ماه ادامه خواهد داشت، گفت: امسال سهم کشورمان برای حج عمره ۷۰ هزار نفر است که از این تعداد یک هزار و دویست نفر در قالب هشت کاروان از گلستان اعزام می‌شود.

مکه

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی حج و زیارت گلستان سید علی میرقاسم پور، مدیر کل حج و زیارت گلستان با اعلام این خبر گفت: برای تکمیل ظرفیت کاروان‌های عمره مفرده در گلستان تمام افراد دارای فیش‌های اولویت ۱ تا ۶۰۰ می‌توانند برای ثبت‌نام به کاروان‌های مجاز در استان مراجعه و ثبت نام کنند.

وی افزود: براین اساس با توجه به فرصت محدود باقیمانده تا آغاز اعزام زائران عمره گزار به سرزمین وحی و تکمیل نشدن برخی گروه‌ها، دارندگان فیش‌های عمره مفرده با اولویت ۱ تا ۶۰۰ برای تکمیل ظرفیت‌های خالی در سطح استان می‌توانند اقدام کنند و دو روز پس از ثبت‌نام برای واریز وجه سفر فرصت دارند.

مدیر کل حج و زیارت گلستان تصریح کرد: هزینه سفر عمره مفرده امسال بین ۴۲ تا ۴۵ میلیون تومان برای هر نفر است.

میرقاسم پور با بیان‌اینکه اعزام زائران از ۱۳ دی تا اواسط اسفند ماه ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: امسال سهم کشورمان برای حج عمره ۷۰ هزار نفر است که از این تعداد یک هزار و دویست نفر در قالب هشت کاروان از گلستان اعزام می‌شود.

میرقاسم پور با بیان‌اینکه پنج کاروان را زائرین اهل‌سنت و سه کاروان را زائران شیعه تشکیل می‌دهند، گفت: در این سفر کاروان‌ها پنج شب در مدینه منوره و پنج شب در مکه مکرمه اقامت خواهند داشت.

مدیر کل حج و زیارت گلستان گفت: برابر دستورالعمل‌های مرکز پزشکی همه حجاج پیش از سفر باید واکسن مننژیت را تزریق کنند و گذرنامه های آنان نیز حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد.

انتهای پیام
captcha