مهارت‌آموزی 1166 زندانی در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4190422
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰

مهارت‌آموزی 1166 زندانی در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه‌وبویراحمد از آموزش مهارتی به یک هزار و 166 زندانی در رشته‌های مختلف خبر داد.

منصور بیژنی، مدیرکل زندان‌های کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی زندان‌های استان، منصور بیژنی، مدیرکل زندان‌های کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، ششن دی‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: کمک به ارتقای سطح آموزش و کسب مهارت‌های مختلف فنی، حرفه‌ای و کشاورزی زندانیان از جمله اهداف این سازمان است.

وی افزود: از آنجا که زندان‌ها نقش مهمی در باز اجتماعی شدن مجرمان و بزهکاران در بند دارند، ارائه مهارت و آموزش حرفه‌های مطلوب می‌تواند در بازگشت سالم آنان بسیار مؤثر باشد.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه‌وبویراحمد با تقدیر از همکاری اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای، سازمان جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی و گردشگری، ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و ۱۶۶ زندانی در دوره‌های مختلف مهارتی آموزش دیده‌اند که از این تعداد ۸۳۴ نفر موفق به کسب گواهینامه معتبر آموزشی شده‌اند.

بیژنی با بیان اینکه ۴۵ رشته با ۳۰ مربی در مراکز مهارت‌آموزی مراکز ندامتگاهی استان آموزش دیده‌اند، گفت: دوره‌هایی از جمله پرورش زنبور عسل، پرورش قارچ خوراکی، مکانیک، نقشه‌کشی ساختمان، سفالگری، برق ساختمان، گلیم‌بافی و معرق‌کاری با حضور مربیان اعزامی آموزش داده شد.

انتهای پیام
captcha