منتخبان رویداد «تولید محتوای دیجیتال بسیج» در لرستان تجلیل شدند
کد خبر: 4190677
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

منتخبان رویداد «تولید محتوای دیجیتال بسیج» در لرستان تجلیل شدند

منتخبان و تیم‌های برگزیده پنجمین رویداد «تولید محتوای دیجیتال بسیج در لرستان» طی مراسمی در خرم‌آباد معرفی و تجلیل شدند.

اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه لرستان، در آئین اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج لرستان که عصر جمعه، هشتم دی‎ماه در سالن همایش‌های جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، با اهدای لوح سپاس و هدایایی از منتخبان و تیم‌های برگزیده این رویداد تجلیل شد.

بنا بر این گزارش، در بخش موشن‌گرافیک، تیم‌های «رای طلایی» از دلفان، «مروارید سرخ» از ازنا و «رعد» از کوهدشت به عنوان سه تیم برتر مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین در بخش پویانمایی، تیم «غزه تا قدس» از خرم‌آباد،  «شهیدالقدس» از خرم‌آباد و  «غروب سرخ ها» از الیگودرز سه رتبه برتر را کسب کردند.

در بخش گرافیک، تیم بروجرد مقام نخست، تیم دلفان مقام دوم و تیم دورود مقام سوم را کسب کردند؛ در بخش نرم‌افزار نیز تیم شهدا از رومشکان، تیم دانشگاه فنی و حرفه‌ای از خرم‌آباد و تیم سرو استوار از کوهدشت به ترتیب مقام اول تا سوم را از آن خود کردند.

در بخش بازی موبایلی نیز تیم قدس از الشتر، تیم شهید کشوری از رومشکان و تیم شهدای غزه از الیگودرز حائز رتبه اول تا سوم شدند و از حجت‌الاسلام سید نواب موسوی به عنوان چهره سال فضای مجازی نیز تجلیل شد.

تبعات عقب‌ماندگی در حوزه فضای مجازی

در این مراسم، نعمت‌الله باقری، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با گرامیداشت حماسه نهم دی، گفت: روز نهم دی روز بصیرت ملت قهرمان ایران بود که به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی پاسخ داده و به دشمنان نشان دادند که همچنان پای ولایت، انقلاب و نظام اسلامی و خون مطهر شهدا هستند.

وی افزود: فضای مجازی امروز تبدیل به محیط زندگی انسان‌ها شده و فضایی شده که دشمن می‌تواند از آن به عنوان یک حکمرانی علیه جوامع دیگر استفاده کند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن علیه جمهوری اسلامی، ادامه داد: دشمنان از فضای مجازی که ابزار، امکانات، اثرگذاری و ماندگاری بالایی دارد، استفاده می‌کنند.

 باقری با بیان اینکه دشمنان برای ناامید کردن مردم، پمپاژ اخبار منفی و ترور شخصیت‌های مختلف از فضای مجازی بهره بسیاری می‌برند، گفت:امروز دشمنان به جای خاک، ارزش‌ها، اعتقادات، ایمان، فرهنگ و تاریخ را در معرض تهاجم قرار دادند و اگر از فضای مجازی غافل شویم و از موارد بگذریم ارزش‌ها را به بیگانگان تقدیم کرده‌ایم.

وی با اشاره به پیشرفت‌های مختلف جمهوری اسلامی طی ۴۵ سال گذشته و اینکه امروز سربازان خط مقدم در حوزه فضای مجازی در تقابل با دشمن هستند، گفت: عقب‌ماندگی در حوزه فضای مجازی هزینه‌های سنگینی را به ملت متحمل می‌کند و از این‌رو توسعه و تقویت این فضا حائز اهمیت است.

باقری همچنین شناسایی استعداد‌های برتر در حوزه فضای مجازی را از جمله اهداف پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج برشمرد و اظهار کرد: پس از شناسایی، توانمندسازی و تجاریسازی این استعداد‌ها بسیار اهمیت دارد.

انتهای پیام
captcha