تکریم خانواده شهدا یک وظیفه است
کد خبر: 4195211
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
مدیرکل ارشاد لرستان:

تکریم خانواده شهدا یک وظیفه است

اعظم روانشاد گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از سرمایه‌های ارزشمند نظام و انقلاب محسوب می‌شوند و تکریم آن‌ها از وظایف همه ماست.

دیدار با خانواده شهید مدافع وطن شهید روح‌الله شکرزادهبه گزارش ایکنا از لرستان، اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، دوم بهمن‌ماه در جریان سفر به شهرستان سلسله و در دیدار با خانواده شهید روح‌الله شکرزاده، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، امنیت و آسایش کنونی و عزت و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی را مرهون خون پاک شهدا و فداکاری‌های آنان دانست و گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا مایه افتخار است.

وی با اشاره به اینکه پدران و مادران شهدا، فرزندان خود را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و الگوی صبر و مقاومت در جامعه هستند، بیان کرد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از سرمایه‌های ارزشمند نظام و انقلاب محسوب می‌شوند و تکریم این خانواده‌های از وظایف همه ماست.

روانشاد در پایان بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به‌ویژه در بین نسل جوان و نوجوان امروز تأکید کرد.

شهید مدافع وطن، روح‌الله شکرزاده اهل پیرکه الشتر در تاریخ ۱۳ خرداد ۹۷ مصادف با ۱۹ ماه رمضان هنگام تأمین امنیت شهروندان در مأموریت انتظامی در درگیری با اشرار بر اثر واژگونی خودرو به شهادت رسید.

طاها شکرزاده فرزند شهید شکرزاده با ۱۵ سال سن، حافظ ۵ جزء قرآن کریم است.

انتهای پیام
captcha