آزادی ۴۵ زندانی ندامتگاه قزلحصار در آستانه میلاد حضرت علی (ع)
کد خبر: 4195674
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰

آزادی ۴۵ زندانی ندامتگاه قزلحصار در آستانه میلاد حضرت علی (ع)

رئیس مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج گفت: ۴۵ زندانی در آستانه ولادت با سعادت حضرت علی(ع) و روز پدر با استفاده از مرخصی پایان حبس آزاد شدند.

آزادی زندانی

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از روابط عمومی ندامتگاه قزلحصار، الله کرم عزیزی، رئیس مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج اظهار کرد: ۴۵ زندانی در آستانه ولادت با سعادت حضرت علی(ع) و روز پدر با استفاده از مرخصی پایان حبس آزاد شدند.

وی افزود: به همین مناسبت نیز با بررسی پرونده قضایی و نظر مثبت شورای طبقه بندی ندامتگاه قزلحصار و اعلام نظر نهایی مراجع قضایی ۳۷۰ مورد مرخصی به زندانیان واجد شرایط اعطا شد.

این مسئول بیان کرد: زندانیان علاوه بر رعایت قوانین و مقررات در طول دوران حبس می توانند با شرکت در کلاس‌های مختلف فرهنگی و کسب امتیاز لازم، پس از موافقت مرجع قضایی مربوطه از تسهیلات قانونی بهره‌مند شوند.

رئیس مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج بیان کرد: حضور کارشناسان اجرای احکام در اندرزگاه‌ها و ملاقات با مددجویان، مکاتبه و تعامل با مراجع قضایی از راهکارهای اساسی کاهش جمعیت کیفری است.

عزیزی شناسایی مددجویان تحت قرار، استفاده از راهکارهای قانونی و کارآمد جهت پیگیری پرونده قضایی را از وظایف کارشناسان ذیربط عنوان کرد و گفت: رعایت حقوق شهروندی و تکریم مددجویان در قالب بررسی مشکلات قضایی مهمترین ابزاری است که می تواند در کاهش جمعیت کیفری تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام
captcha