دوره تربیت معلم صوت و لحن قرآن در لرستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4195886
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
به همت مؤسسه قرآنی نغمه‌سرایان

دوره تربیت معلم صوت و لحن قرآن در لرستان برگزار می‌شود

به همت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نغمه‌سرایان خرم‌آباد دوره تربیت معلم صوت و لحن قرآن کریم با حضور محسن یاراحمدی، استاد و داور بین‌المللی قرآن در لرستان برگزار می‌شود.

برگزاری دوره تربیت معلم صوت و لحن قرآن در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، به همت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نغمه‌سرایان خرم‌آباد دوره تربیت معلم قرآن کریم صوت و لحن قرآن کریم در استان لرستان برگزار می‌شود.

این دوره به صورت حمایتی برگزار خواهد شد و هزینه هر نفر حدود یک میلیون تومان برآورد شده است، که از این مبلغ فقط ۳۰۰ هزار تومان آن را داوطلب پرداخت می‌کند.

این دوره در دو بخش حضوری و غیر حضوری برگزار می‌شود و پیش‌نیاز برای شرکت در دوره دارا بودن گواهینامه قرائت قرآن کریم (سطح ۶ و بالاتر) و ترجمه مفاهیم قرآن کریم (سطح ۴) است و در صورت نداشتن مدارک فوق، داوطلب باید در آزمون ورودی معادل شرکت و در صورت قبولی می‌تواند در دوره مذکور شرکت نماید. 

در اطلاعیه مربوط به این دوره تربیت معلم قرآن کریم مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام واریز مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به شماره کارت ۶۲۸۰۲۳۱۳۵۲۵۶۱۴۳۴ به نام مؤسسه نغمه‌سرایان، ارسال یک قطعه عکس پرسنلی جدید اسکن شده، تصویر شناسنامه اسکن شده، ارسال تصویر پشت و روی کارت ملی اسکن شده، ارسال آخرین مدرک تحصیلی اسکن شده، شماره تلفن همراه برای (تماس و ایتا)، آدرس دقیق پستی محل سکونت اعلام شده است.

مهلت ثبت‌نام تا اواسط بهمن‌ماه جاری اعلام شده است و با توجه به محدودیت در ظرفیت دوره، داوطلبانی که زودتر اقدام به ثبت‌نام و تکمیل پرونده کنند، پذیرش و پس از به حد نصاب رسیدن شرکت‌کنندگان در دوره، ثبت‌نام متوقف خواهد شد.

این دوره تربیت معلم قرآن کریم با حضور محسن یاراحمدی، استاد و داور بین‌المللی قرآن کریم و با حمایت اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار خواهد شد که زمان برگزاری دوره نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha