قطار انقلاب شتابان به حرکت خود ادامه می‌دهد
کد خبر: 4196016
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴

قطار انقلاب شتابان به حرکت خود ادامه می‌دهد

امام جمعه کمالشهر گفت: منکر مشکلات و معضلات معیشتی و فرهنگی نیستیم اما با مدد الهی این مشکلات برطرف می‌شوند و قطار انقلاب شتابان به حرکت خود ادامه خواهد داد.

حجت الاسلام محمود نورپور امام جمعه کمالشهر کرج

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام محمود نورپور ، امام جمعه کمالشهر کرج، ششم بهمن در در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، ضمن تسلیت سالروز شهادت‌گونه عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب(س) گفت: شخصیت آن دختر حماسه‌ساز بعد از کربلا تجلی پیدا کرد. خطبه‌ها و حماسه‌های وی در کنار روشنگری‌های سیدالساجدین (ع) نهضت عظیم کربلای معلی را زنده نگه‌داشت. 

وی افزود: حماسه های زینب کبری (س)، اقتدار حسینی، علوی و فاطمی را به نمایش گذاشت. آن حضرت هم در مجلس ابن زیاد و هم در مجلس یزید فاسق و فاجر حماسه خلق کرد به طوری که یزید را خوار و رسوا کرد و یزید مجبور شد روش خود را تغییر دهد و اسرا را به مدینه برگرداند و از ظلم و جنایتش تبری کند.

این مسئول در ادامه به فرارسیدن ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی که با عنایات حق تعالی و رهبری پیامبرگونه امام راحل و حضور و پشتیبانی توده مردم به پیروزی رسید، بزرگترین معجزه قرن معاصر بود که وحشت بردل چرکین مستکبران عالم انداخت و نوید بخش مستضعفان است.

 نورپور تصریح کرد: در طول بیش از ۴ دهه از عمر مبارک انقلاب، این شجره طیبه علی‌رغم انبوهی از مشکلات و شیطنت‌ها وسنگ اندازی‌ها ازطرف دشمنان، توانسته است در عرصه‌های مختلف علوم، پیشرفت کند. 

امام جمعه کمالشهر کرج تاکید کرد: منکر مشکلات و معضلات معیشتی و فرهنگی نیستیم که بسیاری ازاین مشکلات هم بر اثر ناکارآمدی بعضی از مسئولان و تحریم‌های شکننده دشمنان ایجاد شده‌اند اما با مدد الهی این مشکلات برطرف می‌شوند و قطار انقلاب شتابان به حرکت خود ادامه خواهد داد. ولی آنچه دراین شرائط خاص وظیفه است، حضور گسترده و باشکوه و آگاهانه درپای صندوق‌های رای است تا بار دیگر دِین خود را به نظام اسلامی ادا کنیم. 

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود خواستار حضور بیشتر مدیران ارشد استان البرز در میان مردم کمالشهر شد و گفت: انتظار می‌رود که مسئولان به ویژه مدیران ارشد استان، چهره به چهره بنشینند با مردم سخن بگویند و به مشکلات رسیدگی کنند. مثل مشکل نان، مشکل بهداشت و درمان و تسریع در احداث ساختمان بیمارستان شهر، مشکل تاریکی بعضی از مناطق شهر. 

نورپور بیان کرد: همچنین مردم کمالشهر از استقرار شهرک شرکت صنعتی باصدها واحد تولیدی درکمالشهر هیچ انتفاعی نمی‌برند جز اینکه آلودگی محیط زیست، ترافیک و...برای منطقه می‌ماند. مردم خواهان ایجاد خط مترو و راه اندازی خط اتوبوس تندرو (بی‌آرتی) هستند. مردم از شورای شهر و شهردار هم انتظار دارند به فکر کارهای بزرگ و ماندگار ازجمله ایجاد پارک بانوان و پارک خرم دشت و پیشاهنگی باشند.

انتهای پیام
captcha