دشمن از حضور مردم ایران پای صندوق‌های رأی هراس دارد
کد خبر: 4196035
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹

دشمن از حضور مردم ایران پای صندوق‌های رأی هراس دارد

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه حضور پررنگ مردم پای صندوق‌های حاوی پیام یکدلی ملت ایران برای جهانیان است، گفت: برهمین اساس بوده که دشمنان ایران اسلامی از حضور مردم پای صندوق‌های رأی هراس دارند.

فایق رستمی امام جمعه سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج امروز، ششم بهمن در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه سنندج  با اشاره به اینکه حضور پررنگ مردم پای صندوق‌های حاوی پیام یکدلی ملت ایران برای جهانیان است، گفت: برهمین اساس بوده که دشمنان ایران اسلامی از حضور مردم پای صندوق‌های رأی هراس دارند.

وی حضور پرشور مردم در انتخابات را سهیم شدن در سرنوشت و آینده خود و کشورشان دانست و افزود: مردم با مشارکت پرشور و آگاهانه خود در انتخابات ۱۱ اسفند، آینده روشنی را برای کشور رقم زده و با انتخاب نمایندگانی دلسوز و توانمند، دشمن را ناامید می‌کنند.

امام جمعه سنندج به توصیه خداوند در قرآن مبنی بر مشورت در امور تأکید و بیان کرد: در کنار این حضور پرشور در انتخابات، نمایندگان منتخب نیز در برابر آرای کسب شده از سوی مردم مسئول هستند و باید بتوانند جوابگوی این اعتماد مردمی باشند.

وی در ادامه گفت: رأی مردم و شرکت آنان در انتخابات، بیانگر آن است که مسئولان باید برای رفع مشکلات اقتصادی، اجرای عدالت و توسعه کشور گام بردارند و در این زمینه کوتاهی نکنند.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از خطبه‌ ها به جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار وحشیانه مردم مظلوم غزه اشاره کرد و افزود: وظیفه همه دولت‌های اسلامی است که با قدرت در برابر این رژیم جنایتکار بایستند.

وی افزود: بیش از 25 هزار شهید و بیش از 70 هزار مجروح حاصل زیادخواهی آمریکا و اسرائیل در فلسطین است اما دیگر نباید جهان در برابر این ظلم سکوت کند و جامعه جهانی بیدار شود و در برابر این ظلم و زیاده‌خواهی آنان بایستد.

امام جمعه سنندج یادآور شد: دین اسلام دین رحمت و مهربانی است و با هر نوع خون و خونریزی مخالف بوده و امروز باید جهان اسلام یکپارچه در برابر ظلم به مردم بی‌گناه فلسطین بایستند.

انتهای پیام
captcha