3 هزار طرح اشتغال برای مددجویان کمیته امداد ایلام اجرا شده است
کد خبر: 4196480
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸
از ابتدای امسال تاکنون؛

3 هزار طرح اشتغال برای مددجویان کمیته امداد ایلام اجرا شده است

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: از ابتدای سال تا کنون 3 هزار طرح اشتغال‌زایی از محل تبصره ۱۸ بانکی برای مددجویان کمیته امداد ایلام اجرا شده است.

مرادی پویانی، مدیرکل کمیته امداد ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی استان ایلام؛ ناصر مرادی‌پویانی، مدیرکل کمیته امداد استان اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 3 هزار طرح اشتغال‌زایی از محل تسهیلات و منابع بانکی برای مددجویان کمیته امداد استان ایلام اجرا شده است.

وی افزود: برای اجرای این تعداد طرح اشتغال‌زایی که با مشارکت بانک‌های استان صورت گرفته است بیش از 350 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره پرداخت شده است.

مرادی‌پویانی با اشاره به اینکه امسال از محل تسهیلات تبصره 18 بانک‌های استان حدود 730 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است، تصریح کرد: تا کنون 350 میلیارد تومان و حدود 50 درصد میزان تعهدی بانک‌ها در این زمینه اجرایی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان خاطر نشان کرد: از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد استان نیز تاکنون بیش از 14 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به مددجویان کمیته امداد استان پرداخت شده است.

انتهای پیام
captcha