آغاز دوسالانه مسابقات کشوری قرآن خانواده شهدا و ایثارگران در مشهد
کد خبر: 4196693
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰

آغاز دوسالانه مسابقات کشوری قرآن خانواده شهدا و ایثارگران در مشهد

رئیس امور مراکز فرهنگی و علوم قرآنی بنیاد شهید و امور ایثارگران از آغاز سی و پنجمین دوره مسابقات دوسالانه قرآن کریم ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران در مشهد خبر داد.

قرآنکوکب بهشتی، رئیس امور مراکز فرهنگی و علوم قرآنی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی گفت: سی و پنجمین دوره مسابقات کشوری دوسالانه قرآن کریم ویژه خانواده شهدا و ایثارگران همزمان با هشتم بهمن ماه در مشهد آغاز به کار کرد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات 6 گروه شامل همسران شهدا، همسران ایثارگران، فرزندان زیر 18 سال شاهد و ایثارگر و فرزندان بالای 18 سال شاهد و ایثارگر حضور دارند. این مسابقات با حضور 600 متسابق از سراسر کشور در رشته‌های حفظ 5، 10 و 20 جزء و کل و قرائت در دو بخش بانوان و آقایان است.

بهشتی بیان کرد: در این مسابقات که در بخش بانوان از هشتم بهمن ماه آغاز شده  312 نفر از بانوان از سراسر کشور در بخش‌‌های قرائت تحقیق، حفظ کل، حفظ پنج، 10 و بیست جزء تا 11 بهمن ماه با هم به رقابت می‌پردازند.

رئیس امور مراکز فرهنگی و علوم قرآنی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: مسابقات قرآن در بخش آقایان نیز باحضور 288 نفر از 13 بهمن ماه در مشهد آغاز  می‌شود و تا 16 بهمن ماه ادامه دارد.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را نشر فعالیت‌‌های قرآنی میان خانواده‌‌های شهدا و ایثارگران عنوان کرد و گفت: این مسابقات  16 بهمن ماه با معرفی برگزیدگان به پایان می‌رسد و در هر گروه از یک نفر  تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha