رعایت اخلاق انتخاباتی یک اصل مهم است
کد خبر: 4197459
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸

رعایت اخلاق انتخاباتی یک اصل مهم است

امام جمعه دامغان با بیان اینکه رعایت اخلاق انتخاباتی یک اصل مهم است، گفت: نامزدهای انتخابات از دادن وعده‌های بی‌جا بپرهیزند.

حجت الاسلام رستمیان امام جمعه دامغان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از ستاد نماز جمعه استان، حجت‌الاسلام محمد حسن رستمیان، امام جمعه دامغان، امروز، 13 بهمن در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، به انتخابات ۱۱ اسفند اشاره کرد و گفت: نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی برای جلب نظر مردم و کسب آرا وعده‌های بی‌مورد ندهند.

وی انتخابات را مظهر و اقتدار کشور دانست و افزود: حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی به عزت و اقتدار کشور کمک می‌کند.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه ضرورت دارد اهمیت انتخابات ۱۱ اسفند برای جوانان تبیین شود که بر این اساس باید برای حضوری باشکوه در صندوق‌های اخذ رأی تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام رستمیان به دستاوردهای ایران اسلامی مانند پرتاب ماهواره‌های مختلف اکتشافی اشاره کرد و افزود: دانشمندان جوان در حوزه فضا خدمات شایسته انجام دادند که قابل تقدیر است.

به گفته وی؛ باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای جوانان تبیین کرد که در این راستا برخی اظهار می‌دارند انقلاب اسلامی ایران خدماتی نداشته که این عین بی‌تقوایی است.

امام جمعه دامغان گفت: انقلاب اسلامی ایران و جوانان دلیر و شجاع با وجود تحریم‌ها دست از فعالیت خود بر نداشتند و پرچم جمهوری اسلامی را در جهان به اهتزاز در آوردند.

انتهای پیام
captcha