خدمات نظام به مردم در سطح جامعه بیشتر منعکس شود
کد خبر: 4197498
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵

خدمات نظام به مردم در سطح جامعه بیشتر منعکس شود

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اینکه خدمات نظام به مردم در سطح جامعه بیشتر منعکس شود، گفت: خدمات نظام اسلامی به کردستان قابل تقدیر است اما به واسطه عملکرد ضعیف برخی مسئولان، این خدمات به خوبی دیده نشده است.

ماموستا سید‌محسن حسینی، امام جمعه موقت سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا سید‌محسن حسینی، امام جمعه موقت سنندج امروز، 13 بهمن در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج گفت: بهترین افراد از امت پیامبر(ص) ایمانداران واقعی هستند، یعنی کسانی که در کنار ایمان به خدا، عمل صالح نیز انجام می‌دهند.

وی شأن ایمانداران واقعی را از ملائکه بالاتر دانست و افزود: انسان‌های ایماندار دارای قلبی پاک و سلیم هستند و از تکرار خطا اجتناب می‌کنند.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به مراسم شب‌های احیا و معراج در ماه رجب بیان کرد: امیدواریم مردم استان کردستان در این مراسمات حضور پرنگی داشته باشند و با حضور خود در این مراسمات برمعنویت خود بیافزایند چراکه با توجه بیشتر مردم به معنویات، شاهد جامعه‌ای به دور از آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود.

وی بیان کرد: به  واسطه تلاش و خدمات نظام مقدس انقلاب اسلامی، اکنون بسیاری از روستاهای کردستان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل هستند و بزودی پایان گازرسانی به روستاها اعلام خواهد شد.

ماموستا حسینی با اشاره به اینکه امیدواریم نظام و دولت بتوانند در مسیر خدمت به مردم بیش از پیش موفق باشد، افزود: اقدامات ارزشمندی در سطح استان و کشور انجام شده که قابل تقدیر است اما مشکلاتی هم وجود دارد که باید مسئولان در راستای رفع آن تلاش کنند.

وی افتتاح راه آهن همدان - سنندج را یکی از خدمات ارزنده دولت سیزدهم در استان ذکر و اظهار کرد: خدمات نظام اسلامی به کردستان قابل تقدیر است اما به واسطه عملکرد ضعیف برخی مسئولان، این خدمات به خوبی دیده نشده است.

امام جمعه موقت سنندج بر لزوم تلاش دولت و دستگاه‌های مختلف برای رفع مشکلات مردم و فراهم کردن زمینه اشتغال و ازدواج جوانان تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha