درخشش نمایندگان البرز در فینال مسابقات قرآن بسیج
کد خبر: 4197573
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱

درخشش نمایندگان البرز در فینال مسابقات قرآن بسیج

نمایندگان استان البرز در سی‌امین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج با کسب سه رتبه برتر درخشیدند.

قرآن کریم

علی گلدوست، مسئول دارالقرآن سپاه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج به میزبانی استان قم برگزار شد و در این دوره از رقابت‌ها نمایندگان استان مرکزی با کسب سه رتبه برتر درخشیدند.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات قرآن و عترت بسیج از اردیبهشت‌ماه آغاز شده بود که در نهایت 10 نفر(سه خانم و هفت آقا) به مرحله کشوری آن راه یافتند، افزود: این مسابقات در بخش‌های حفظ، قرائت و مفاهیم در قالب‌های فردی، خانوادگی و گروهی برگزار شد.

گلدوست توضیح داد: در این مسابقه محمدمهدی دمیرچی توانست در رشته قرائت تقلیدی رتبه اول را کسب کند و نادیا عابدینی نیز موفق به کسب رتبه دوم حفظ کل قرآن شد. همچنین در بخش گروهی این مسابقات برای سوره ارحمن، محمدطاها فاتح، محمدمتین میرزایی و متین رجبعلی بیگلی رتبه دوم کشوری را به‌دست آوردند.

مسئول دارالقرآن سپاه البرز گفت: این دوره از مسابقات با هدف انس عمومی جامعه و آحاد بسیجیان با قرآن و به‌منظور رونق آموزش‌های قرآنی از طریق برقراری کلاس‌های قرآنی در سطح نواحی و پایگاه‌ها و نیز شناسایی و پرورش استعدادهای قرآنی در بین بسیجیان و آحاد مردم برگزار شد.

انتهای پیام
captcha