خلأ تبلیغ با کار تخصصی روحانیت پوشش داده می‌شود
کد خبر: 4198130
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸

خلأ تبلیغ با کار تخصصی روحانیت پوشش داده می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرکرد گفت: امروز اقتضای جامعه به سمتی پیش رفته که بخشی از فضای تبلیغ از مبلغان گرفته شده است و خلأ ایجاد شده در تبلیغ را باید حوزه و روحانیت بتوانند با کار تخصصی پوشش دهند.

حسین داوری، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام حسین داوری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد امروز، ۱۶ بهمن‌ماه در جلسه معارفه ریاست تبلیغات اسلامی این شهرستان اظهار کرد: نفس کشیدن در نظام اسلامی همواره آرزوی کسانی بوده است که بعد از ولایت امیرالمؤمنین علی(ع) تمنای زیستن در سایه‌سار ولایت را داشتند و توفیق افزون‌تر ما این است که خادم این انقلاب و نظام اسلامی هستیم.

وی ادامه داد: امروز ما در آخرالزمانی قرار داریم که ولایت معظم از ما انتظار دارد برای یک حکومت دینی و جهانی ترسیمی داشته باشیم و این مسئله محقق نخواهد شد مگر آنکه جوانان مؤمن انقلابی را وارد میدان کنیم و در هر لحظه در پی تربیت نیروهای قوی‌تر باشیم. 

داوری تصریح کرد: امروز مسیری که برای تبلیغ دینی پیش روی ما ترسیم شده این است که ورود کاملاً تخصصی باید داشته باشیم با این توضیح که در گذشته علمای اسلام در شهرها و روستاها به بیان آیات و روایات و احکام می‌پرداختند و منبر یک رسانه قوی محسوب می‌شد و توجه مردم را به خود معطوف می‌ساخت. 

وی افزود: امروز اما اقتضای جامعه به سمتی پیش رفته که بخشی از این فضای تبلیغ از مبلغان گرفته شده است و خلأ ایجاد شده در تبلیغ را باید حوزه و روحانیت بتوانند با کار تخصصی پوشش دهند همچنان که مقام معظم رهبری نیز امسال ما را نسبت به جدی گرفتن امر تبلیغ توجه دادند.

داوری در پایان گفت: امروز باید هم از سمت حوزه علمیه و هم مردم ورود تخصصی به حوزه تبلیغ اتفاق بیفتد که خوشبختانه این رویکرد را در استان از جمله با تشکیل شبکه «نسل قاسم» و «دختران حاج قاسم» از سوی سازمان تبلیغات اسلامی شاهد هستیم.

گفتنی است، در این آیین با حکم حجت‌الاسلام مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام «حسین داوری» به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد منصوب شد.

داوری، دانش‌آموخته سطح سه حوزه علمیه و دارنده کارشناسی ارشد روانشناسی با گرایش مشاوره اسلامی است که مسئولیت‌هایی همچون مدیر سطح سه مشاوره اسلامی استان کرمانشاه، مدرس جامعةالمصطفی در مرکز زبان المهدی(عج) قم و مدرس مرکز تخصصی معصومیه شهرکرد را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام
captcha