برگزاری پویش جوانه‌ها «سهم من از انقلاب» در کرمانشاه
کد خبر: 4198395
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
ویژه دانشجویان علم پزشکی؛

برگزاری پویش جوانه‌ها «سهم من از انقلاب» در کرمانشاه

سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه از برگزاری پویش جوانه‌ها «سهم من از انقلاب» خبر داد و گفت: پویش جوانه‌ها به همت دفتر جهاددانشگاهی علوم پزشکی کرمانشاه ویژه دانشجویان این دانشگاه با محوریت ارسال عکس، کلیپ و عکس نوشته از راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن تا ۱۱ اسفند و حال و هوای انتخابات در سطح استان، برگزار می‌شود.

عبدالمالکی سازمان جهاددانشکاهی استان کرمانشاه

مهدی عبدالمالکی، سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: طی ایام دهه مبارک فجر تا انتخابات ۱۱ اسفندماه پویش جوانه‌ها با عنوان «سهم من از انقلاب» توسط دفتر جهاددانشگاهی علوم پزشکی کرمانشاه ویژه دانشجویان این دانشگاه برگزار می‌شود.

وی افزود: دانشجویان علاقه‌مند برای حضور در این پویش می‌توانند دستاورد‌ها و موفقیت‌های انقلاب همچنین صحنه‌های به یادمانی از راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن تا انتخابات را در قالب عکس، عکس نوشته و کلیپ را تهیه و ارسال کنند.

عبدالمالکی تصریح کرد: یکی از اهداف برگزاری این پویش شناخت نسل جوان دانشگاهی و جوان ما از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و معرفی آن به جوانان و نوجوانان است چرا که نسل جوان قدم‌های مؤثری در مسیر توسعه کشور و حرکت انقلاب اسلامی به سمت تمدن‌سازی برمی‌دارد.

سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه در ادامه، اظهار کرد: دشمن در تلاش است تا اقدامات ارزشمند و مثبت مردم بزرگ ایران را ناچیز و کوچک جلوه دهد و از این طریق می‌خواهد تا بذر ناامیدی در جامعه پراکنده کند که ضروری است اقدامات لازم برای جلوگیری از آن توسط دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌ریزی و اجرایی شود.

وی در پایان تآکید کرد: تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در میان نسل جوان به ویژه قشر دانشگاهی می‌تواند توطئه‌های دشمن را نقش برآب کند.

انتهای پیام
captcha