برگزاری نخستین نماز جمعه در خیابان‌های اردوگاه جبالیا + فیلم
کد خبر: 4199018
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱

برگزاری نخستین نماز جمعه در خیابان‌های اردوگاه جبالیا + فیلم

صدها فلسطینی در اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه برای نخستین بار از آغاز حملات رژیم صهیونیستی در خیابان‌های این اردوگاه تخریب شده، نماز جمعه را اقامه کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از الجزیره، صدها فلسطینی در اردوگاه در شمال نوار غزه برای نخستین بار پس از آغاز حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه، نماز جمعه را در خیابان‌های این اردوگاه تخریب شده اقامه کردند. در بیش از چهار ماه حملات پیاپی رژیم صهیونیستی به نوار غزه 447 مسجد در این منطقه به طور کامل یا جزئی تخریب شده است.

اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه واقع شده و ارتباط آن به دلیل محاصره از سوی رژیم صهیونیستی با جنوب نوار قطع شده است. این محاصره جان بیش از 500 هزار نفر از مردم ساکن منطقه را تهدید می‌کند که با گرسنگی، تشنگی و بمباران مداوم مواجه هستند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت غزه، از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به این منطقه 27947 شهید و بیش از 67459 نفر نیز زخمی شده‌اند.

شیخ مرسی سلمان، مدیر اوقاف شمال نوار غزه که نماز جمعه به امامت او برگزار شد، در خطبه‌های نماز خواستار همکاری و همدلی مردم در مواجهه با مشکلات کنونی شد.

وی همچنین از مردم خواست که به کتاب خدا پایبند باشند و به طور منظم عبادت‌های خود را انجام داده و به اشغالگران نیز نشان دهند که صبور و ثابت‌قدم هستند.

انتهای پیام
captcha