آزادی مادر زندانی توسط زوج نیکوکار البرزی
کد خبر: 4200927
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸

آزادی مادر زندانی توسط زوج نیکوکار البرزی

زوج نیکوکار البرزی در حرکتی خداپسندانه و ارزشمند با پرداخت بدهی مادر سه فرزند، وی را در آستانه جشن نیمه شعبان از زندان آزاد کردند.

آزادی زندانی

به گزارش ایکنا از البرز، زوج نیکوکار البرزی در حرکتی خداپسندانه و ارزشمند با پرداخت بدهی مادر سه فرزند، وی را در آستانه جشن نیمه شعبان از زندان آزاد کردند.

این مادر ۴۲ ساله که هیچگونه سابقه کیفری نداشت، ۱۰ روز پیش با شکایت شاکی به علت بدهی روانه زندان شد که زوج نیکوکار امروز سه شنبه با پرداخت بدهی وی، او را به آغوش خانواده بازگرداندند.

این مددجو کار خدمات خانه‌های مردم را انجام می‌دهد و به خاطر دیسک کمر، به فروشندگی رو آورده و مشتریانش اغلب زنان همسایه و فامیل بوده که به دلیل خرید نسیه و بدحسابی از سوی خریداران سبب شده که بدهکار و محکوم به پرداخت بدهی و زندانی شده است.

همچنین این زوج نیکوکار تاکنون توانستند بیش از یک هزار و ۳۰۰ زندانی را به دلیل جرائم مالی و بدهی‌های مختلف که مدت زیادی در زندان بودند، آزاد کنند.

کمک به سیل‌زدگان و آسیب‌دیدگان از زلزله، کمک ودیعه مسکن برای خانواده‌های آبرومند، وثیقه مرخصی تعداد زیادی زندانی، جشن ازدواج برای بیش از ۱۵۰ زوج و پرداخت هزینه درمان بیماران بی‌بضاعت از جمله اقدامات دیگر این زوج نیکوکار است.

این زوج بی‌ادعا هیچگاه حاضر به افشای نام و هویت خود نشده‌اند و معتقدند که زندان می‌تواند هویت، روحیه، شخصیت و حتی به عنوان یک انگ اجتماعی حضور افراد در جامعه را به شدت تحت تاثیر قرار دهد.

این زوج خیر بر این باورند گاهی زندانیان از سوی خویشاوندان و آشنایان طرد می‌شوند و تنها می‌مانند و هیچ فریادرسی هم ندارند. بنابراین گمان می‌کنیم که یکی از اهداف مهم افراد نیک‌اندیش و خیرخواه باید کمک به آزادی زندانیان به عنوان آسیب پذیرترین قشر جامعه باشد.

انتهای پیام
captcha