برگزاری آیین نمادین جشن تکلیف سیاسی ۳۹ هزار دانش‌آموز رأی اولی در کرمان
کد خبر: 4201185
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶

برگزاری آیین نمادین جشن تکلیف سیاسی ۳۹ هزار دانش‌آموز رأی اولی در کرمان

آیین نمادین جشن تکلیف سیاسی ۳۹ هزار دانش‌آموز رأی اولی صبح امروز، دوم اسفندماه با حضور بیش از یک‌هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز کرمانی در پردیس خواجه‌نصیر دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد.

ببرگزاری آیین نمادین جشن تکلیف سیاسی ۳۹ هزار دانش‌آموز رأی اولی در کرمانه گزارش ایکنا از کرمان، آیین نمادین جشن تکلیف سیاسی ۳۹ هزار دانش‌آموز رأی اولی صبح امروز، دوم اسفندماه با حضور بیش از یک‌هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز کرمانی، معاون سیاسی، امنیتی استاندار کرمان و مدیرکل آموزش و پرورش استان در پردیس خواجه‌نصیر دانشگاه فرهنگیان استان کرمان برگزار شد.

رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مدارس با بیان اینکه در راهپیمایی ۲۲ بهمن وفاداری خود را به نظام ثابت کردیم و وظیفه داریم در انتخابات پیش رو نیز با بصیرت و آگاهانه حضور داشته داشته باشیم، گفت: در انتخابات ۱۱ اسفند بیش از ۳۹ هزار دانش‌آموز کرمانی می‌توانند پای صندوق‌های رأی حاضر شده و رأی بدهند. حضور ما در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب است و ما با حمایت از ارزش‌های انقلاب می‌توانیم سبب سربلندی بیشتر کشور و ناامیدی دشمنان شویم.

رحمان جلالی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان نیز در این مراسم با بیان اینکه دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی و حضور در صحنه باید برای مردم تبیین شود، اظهار کرد: کارشناسان معتقدند پیش از انقلاب اسلامی مردم به حساب نمی‌آمدند اما امروز به نظر و رأی مردم بها داده می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب، حاج قاسمی است که مردم ایران را از خانواده‌اش بیشتر دوست داشت، افزود: در جریان شکل‌گیری انقلاب، اقشار مختلف مردم به‌ویژه جنبش‌های دانش‌آموزی و دانشجویی در جنگ و در همه زمینه‌ها نقش مؤثری داشتند و قطعاً نقش دانش‌آموزان امروز در عرصه‌های سیاسی می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

جلالی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که هر یک از دانش‌آموزان را افسر جنگ نرم خواندند، گفت:دشمن درصدد است یقین دانش‌آموزان نسبت به ارزش‌های انقلاب را به شک تبدیل کند. کلیدواژه امروز دشمن «امید» است و می‌خواهد ناامیدی را بین اقشار مختلف مردم ترویج کند.

انتهای پیام
captcha