مشارکت حداکثری خاری در چشم دشمنان انقلاب است
کد خبر: 4202212
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
مدیرکل تأمین اجتماعی قم:

مشارکت حداکثری خاری در چشم دشمنان انقلاب است

محمد عاشوری با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات همانند خاری در چشم دشمنان انقلاب و نظام مقدس اسلامی است، گفت: مشارکت در انتخابات صرفاً یک حق نیست بلکه یک وظیفه است.

محمد عاشوری، مدیرکل تامین اجتماعی قمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل تأمین اجتماعی قم، محمد عاشوری، مدیرکل تأمین اجتماعی قم در جلسه شورای اداری تأمین اجتماعی استان که امروز، هشتم اسفندماه برگزار شد، اظهار کرد: حضور مردم در میدان انتخابات بسیار حائز اهمیت است و بر همین مبنا مشارکت حداکثری همانند خاری در چشم دشمنان انقلاب و نظام مقدس اسلامی است.

وی بیان کرد: مخالفان با ایجاد ده‌ها شبکه و رسانه و هزاران ساعت تولید محتوا و با تمام توان به دنبال کاهش میزان حضور مردم در انتخابات هستند، اما سؤال این است اگر حضور مردم اهمیتی ندارد، چرا این بنگاه‌های رسانه‌ای و جبهه دشمن با تمام توان به دنبال کاهش مشارکت مردم هستند.

مدیرکل تأمین اجتماعی قم اضافه کرد: حفظ جمهوری اسلامی ایران که برای آن خون ده‌ها هزار شهید از بهترین فرزندان این سرزمین ریخته شده، بسیار مهم است، در سیره امامین انقلاب مبحث انتخابات و مشارکت حداکثری، جمهوریت و اسلامیت نظام وابسته به رأی و مشارکت و انتخاب مردم است.

عاشوری ادامه داد: مشارکت در انتخابات صرفاً یک حق نیست بلکه یک وظیفه است که به‌واسطه آن افراد اصلح برای قانون‌گذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین، انتخاب و به کشور خدمت می‌کنند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به‌واسطه حضور همیشگی مردم در تمام مراحل جلو رفته و به درختی تنومند تبدیل شده و برای ادامه موفقیت‌ها نیازمند حضور و همراهی مردم است.

انتهای پیام
captcha