مشارکت حداکثری در انتخابات به پیشرفت و اعتلای ایران می‌انجامد
کد خبر: 4202313
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور:

مشارکت حداکثری در انتخابات به پیشرفت و اعتلای ایران می‌انجامد

سردار مجتبی باستان گفت: اولین دلیل برای مشارکت حداکثری داشتن پشتوانه قوی برای پیشرفت و اعتلای هر کشوری است و رای بالای مردمی در اعتلای پیشرفت هر کشوری موثر است و شرایط شرکت در این حضور برای مردم پیش آمده که مردم مشکلات را کنار هم حل کنند. 

سردار مجتبی باستان، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشوربه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار مجتبی باستان، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور، ۷ اسفند در همایش کمیته‌های هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی استان آذربایجان غربی با بیان اینکه دلایل مشارکت حداکثری در انتخابات را باید در بین مردم تبیین کرد، گفت: اولین دلیل برای مشارکت حداکثری داشتن پشتوانه قوی برای پیشرفت و اعتلای هر کشوری است و رای بالای مردمی در اعتلای پیشرفت هر کشوری موثر است و شرایط شرکت در این حضور برای مردم پیش آمده که مردم مشکلات را کنار هم حل کنند. 

وی افزود: وقتی در انتخابات شرکت کرده و شخص اصلح را انتخاب می‌کنیم این موضوع به اعتلای کشور کمک می‌کند و این‌ها دلایل منطقی، عرفی، شرعی و محکم برای مشارکت حداکثری است. 

سردار باستان ادامه داد: بالا بردن قدرت دیپلماسی نیز یکی دیگر از دلایل مشارکت حداکثری است و دشمن زمانی حمله می‌کند که پشتوانه رای مردمی در آن کشور کم‌رنگ باشد. 

وی افزود: همچنین مشارکت حداکثری در مقاطع سیاسی نیز قدرت چانه‌زنی برای گرفتن امتیاز توسط دیپلمات ها را در سطح بین المللی بالا می برد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور ادامه داد: اعتماد عمومی یکی از دلایل حضور حداکثری در انتخابات است، اعتماد عمومی باعث وحدت می شود و وحدت عامل پیشرف کشور است. 

وی با بیان اینکه باید با مردم خوب صحبت کنیم و دلایل مشارکت حداکثری را برای همه تبیین کنیم، افزود: تبیین مسائل باعث حل شبهات شده و مشارکت حداکثری باعث تحقق اهداف، ارزش ها و آرمان های انقلاب می شود. 

سردار باستان اظهار کرد: مشارکت حداکثری زمینه تحقق مردم‌سالاری دینی را افزایش می‌دهد و مردم سالاری دینی باعث مقبولیت نظام شده و مقبولیت نظام هم زمینه استمرار نظام است. 

وی ایجاد یاس و ناامیدی در دشمن را یکی دیگر از دلایل مشارکت حداکثری عنوان کرد و گفت: همچنین در حوزه سیاسی چشم طمع دشمن را از روی کشور کمرنگ می کند و مشارکت ضعیف باعث ایجاد طمع دشمن می شود.

سردار باستان ادامه داد: همچنین مشارکت حداکثری باعث می‌شود خون تازه در کشور جریان یابد و باعث نظارت بیشتر مردم و این نظارت باعث کمتر شدن فساد می‌شود و می توان گفت مشارکت حداکثری با منافع ملی رابطه مستقیم دارد و باعث ایجاد تحول می‌شود.

انتهای پیام
captcha