توانمندسازی نیازمندان در صدر خدمات قرار گیرد
کد خبر: 4203443
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲

توانمندسازی نیازمندان در صدر خدمات قرار گیرد

استاندار آذربایجان‌شرقی با تأکید بر توانمندسازی نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد، گفت: تمرکز بر اشتغال مددجویان یکی از راه‌های توانمندسازی آنهاست که موجب رشد اقتصادی جامعه نیز می‌شود.

مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز، 14 اسفندماه، در دیدار با جمعی از امدادگران، خیرین، کارآفرینان و نخبگان تحت حمایت کمیته امداد استان، با تأکید بر توانمندسازی نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد، گفت: تمرکز بر اشتغال مددجویان یکی از راه‌های توانمندسازی آنهاست که موجب رشد اقتصادی جامعه نیز می‌شود.

وی با بیان اینکه کمیته امداد یادگار ارزشمند امام خمینی(ره) است، افزود: نهادهایی که به دستور امام راحل تأسیس شد، عمدتاً برای گره‌گشایی از مردم بود. اندیشه مقام معظم رهبری نیز به تأسی از امام بزرگوار، تأکید بر محرومیت‌زدایی از اقشار مردم دارد.

رحمتی با قدردانی از همراهی خیرین و مراکز نیکوکاری با کمیته امداد برای مبارزه با فقر، گفت: با بودجه دولتی، محرومیت‌زدایی محقق نمی‌شود، دولت باید زیرساخت‌های توسعه متوازن و عدالت اقتصادی را فراهم کند که در دولت سیزدهم نسبت به این مسئله اهتمام جدی وجود دارد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه فرهنگ احسان و کمک به نیازمندان باید توسط نهادهای مردمی مدیریت شود و گره‌های مردم به دست مردم باز شود، تأکید کرد: گروه‌های مردمی در کمک‌رسانی به نیازمندان باید حفظ عزت نفس و کرامت انسانی آنها را مورد توجه جدی قرار دهند.

وی با تأکید بر توانمندسازی نیازمندان گفت: تمرکز بر امر اشتغال نیازمندان، هم موجب رشد اقتصادی جامعه شده و هم نیازمندان را توانمند می‌سازد.

انتهای پیام
captcha