چاره‌اندیشی در زمینه اشتغال، نیاز مبرم مردم کهگیلویه است
کد خبر: 4203517
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲

چاره‌اندیشی در زمینه اشتغال، نیاز مبرم مردم کهگیلویه است

منتخب مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم حوزه انتخابیه سزاوار هرگونه خدمتی هستند و شرایط مناسبی در زمینه اشتغال ندارند که باید در این خصوص چاره‌اندیشی شود.

حجت‌الاسلام سیدمحمد موحد، منتخب مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام سیدمحمد موحد، منتخب مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی امروز، 14 اسفندماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مشارکت مردم حوزه انتخابیه کهگیلویه در بین استان‌های کشور در صدر است.

وی افزود: این مشارکت و حضور مردم در پای صندوق‌های رأی طی ۱۱ اسفندماه نه تنها مسئولیت بنده به‌عنوان منتخب خود بلکه همه منتخبین و مسئولان جمهوری اسلامی را مضاعف کرده چراکه این مردم با همه مشکلات و نارسایی‌های مختلف از جمله اقتصادی و زیربنایی با تمام توان و تمام قد پای حمایت از نظام و اجرای منویات مقام معظم رهبری ایستادند و با حضور پرشور خود در انتخابات کاری استثنایی انجام دادند.همه باید نسبت به مردم احساس مسئولیت و تکلیف بیشتر از گذشته کنند.

منتخب مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در ادامه اضافه کرد: این مشارکت مردم در ۱۱ اسفندماه نشان داد که مردم چقدر به آرمان‌های انقلاب عمل می‌کنند و به دستورات رهبری پایبند هستند. باید پاسخ احساسات پاک این مردم که با حضور خود در پای صندوق‌های رأی دشمن را مأیوس کردند را با دفاع و حمایت خود از آنها بدهیم.

حجت‌الاسلام موحد تصریح کرد: مردم حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، سزاوار هرگونه خدمتی هستند اما مردم این حوزه شرایط مناسبی در زمینه اشتغال ندارند که باید در این خصوص چاره‌اندیشی شود.اشتغال در این حوزه انتخابیه بدترین وضعیت را دارد، افراد جویای کار این حوزه، جاها و استان‌های دیگر که برای اشتغال و بکارگیری مراجعه می‌کنند، غیربومی محسوب می‌شوند و در شهرستان‌های خود نیز زمینه اشتغالزایی وجود ندارد و سرمایه‌گذاری در این منطقه تنها با حضور دولت امکان‌پذیر نیست.

انتهای پیام
captcha