شرکت البرزی‌ها در پویش «ستاره‌های زمین 3»
کد خبر: 4205910
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳

شرکت البرزی‌ها در پویش «ستاره‌های زمین 3»

مسئول جامعه فرهنگی قرآنی عصر البرز گفت: پویش «ستاره‌های زمین ۳» همزمان با ماه مبارک رمضان در استان و کشور آغاز شده است.

پویش «ستاره‌های زمین 3»

حجت‌الاسلام محمود دهقاندار، مسئول جامعه فرهنگی قرآنی عصر البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه پویش «ستاره‌های زمین ۳» همزمان با ماه مبارک رمضان در استان و کشور آغاز شده است، اظهار کرد: شکل اولیه این پویش قرآنی مانند سال‌های گذشته است با این توضیح که فعالان این جلسات وقتی وارد سامانه ستاره‌های زمین می‌شوند، انتخاب‌هایی برایشان وجود دارد از جمله اینکه از آنان سؤال می‌شود که آیا مایل به تشکیل جلسات خانوادگی هستند، ضمن اینکه محتوای آموزشی متنوع در اختیارشان قرار می‌گیرد.

وی افزود: سامانه به‌گونه‌ای طراحی شده است که کاربر تا هر مرحله از قسمت‌های مختلف آن پیش برود یا متوقف شود به منزله شرکت در مسابقه منظور خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: همچنین هر فرد می‌تواند برای افراد یا خانواده‌های دیگر مثلاً در محله یا شهر و روستای خود، جلسه خانگی قرآن راه‌اندازی کند و اینها صفحات جدید سامانه ستاره‌های زمین است. در این سامانه امکانات بیشتری برای شناسایی و ثبت جلسات جدید فراهم شده است‌ تا مراحل بعدی کار اعم از برگزاری جلسات، برپایی دوره‌های آموزشی یا تأمین محتوا و... برای این جلسات جدید پیش‌بینی شود.

این فعال قرآنی تصریح کرد: کار دیگری که فعالان جامعه قرآنی عصر به‌ویژه در ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار دارند، گفت‌وگو با آحاد مردم و دیدارهای چهره به چهره با هدف دعوت از افراد برای تشکیل جلسات خانگی و خانوادگی است.

دهقاندار گفت: این جلسات با محوریت آیات منتخب طرح ملی «مسطورا» یا سطر سطر «زندگی با آیه‌ها» تشکیل می‌شوند که در این راستا کتاب این طرح ملی در اختیار متولیان جلسات قرار گرفته و اقلامی نظیر پرچم متبرک جلسات خانگی به آنان اهدا شده است.  

انتهای پیام
captcha