ظرفیت مدارس ناحیه ۲ و کمپ‌های شهرداری شیراز تکمیل شد
کد خبر: 4206497
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰

ظرفیت مدارس ناحیه ۲ و کمپ‌های شهرداری شیراز تکمیل شد

سرپرست اداره‌کل هماهنگی امور گردشگری استانداری فارس از تکمیل ظرفیت مدارس ناحیه ۲ و چهار کمپ شهرداری شیراز خبر داد و از جزیره کیش به عنوان مقصد محبوب گردشگران استان فارس نام برد.

محمدعلی مصلحی‌فر، سرپرست اداره‌کل هماهنگی امور گردشگری استانداری فارسمحمدعلی مصلحی‌فر، سرپرست اداره‌کل هماهنگی امور گردشگری استانداری فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از ۴۰۱ پرواز ورودی و خروجی به استان فارس طی روزهای ۲۴ تا ۲۹ اسفند خبر داد و گفت: طی این پروازها ۴۴ هزار و ۸۳۰ مسافر جابجا شده‌اند که بیشترین پرواز استان فارس به مقصد کیش بوده است.

وی در خصوص اسکان مسافران نوروزی در شیراز و استان فارس نیز گفت: از ظرفیت آموزش و پرورش به خوبی برای اسکان مسافران استفاده شده است، به‌طوری که ۹۷۰ مدرسه در کل استان در اختیار گردشگران است و در شهر شیراز نیز تا شب گذشته، ظرفیت تمامی ۱۰۸ مدرسه ناحیه ۲ تکمیل شده است و مسافران جدید در سایر نواحی اسکان خواهند یافت.

مصلحی‌فر از تکمیل ۴ کمپ شهرداری در شب گذشته خبر داد و گفت: مسافران جدید در سالن‌های ورزشی و نمایشگاه بین‌المللی استقرار خواهند یافت.

وی درباره شرایط کیفی کمپ‌ها نیز گفت: طی بازدیدی که از کمپ زیباشهر و پایگاه ناحیه ۲ در بلوار نیایش انجام شد، شرایط اسکان بسیار خوب است و کمپ باغ جنت هم که کمپ «وی آی پی» محسوب می‌شود، شرایط مطلوبی دارد و ظرفیت آن هم تکمیل شده است.

سرپرست اداره کل هماهنگی امور گردشگری استانداری فارس در پاسخ به این سوال که در باران شدید شب گذشته و برودت هوا، آیا مشکلی برای مسافران به‌وجود آمده است یا خیر، گفت: به لطف خدا و همت همکاران امر گردشگری، هیچ‌ مشکلی در خصوص اسکان مسافران وجود نداشت و وضعیت شهر شیراز کاملا مطلوب است.

مصلحی‌فر ارائه آمار در خصوص تعداد دقیق مسافران ورودی به استان طی آخرین روز اسفند و نخستین روز سال جدید را به بعد از دریافت گزارش از فرمانداری‌ شهرستان‌ها موکول کرد.

انتهای پیام
captcha