میزبانی مسجدالنبی از 20 میلیون نمازگزار در بیست روز اول ماه رمضان + عکس
کد خبر: 4208745
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰

میزبانی مسجدالنبی از 20 میلیون نمازگزار در بیست روز اول ماه رمضان + عکس

تولیت کل مسجدالنبی و مسجدالحرام از حضور بیش از 20 میلیون نمازگزار در بیست روز اول ماه مبارک رمضان در مسجدالنبی خبر داد، از سویی نخست‌وزیر نیجر نیز از مسجد نبوی بازدید کرد.

به گزراش ایکنا به نقل از الشارقه، مسجد النبی در بیست روز اول ماه مبارک رمضان سال 1445 هجری قمری پذیرای بیش از 20 میلیون نمازگزار بوده است. بر اساس آمارهای انتشار یافته از سوی رسانه‌های عربستان سعودی از این میان بیش از یک میلیون و 643 هزار و 288 نفر از زائران عمره بوده‌اند. 

تولیت کل مسجدالحرام و مسجدالنبی نیز از تداوم تلاش خود برای ارائه خدمات همه جانبه و فراهم کردن آسایش زائران و نمازگزاران حاضر در مسجدالنبی خبر داده است.

این تولیت همچنین از ارائه خدمات خاص به زائران و نمازگزاران در حلقه‌ها و محافل ویژه قرآنی ماه مبارک رمضان در مسجدالنبی و مسجدالحرام خبر داده است. توزیع قرآن به خط بریل ویژه استفاده زائران و نمازگزارن نابینا در کنار برگزاری محافل و حلقه های قرآنی ویژه بانوان از مهمترین این خدمات بوده است.

از سویی، علي الأمين زين نخست وزیر جمهوری نیجر نیز با حضور در مسجدالنبی به اقامه نماز پرداخت.

وی در این دیدار با استقبال مسئولان تولیت کل مسجدالحرام و مسجدالنبی و همچنین مسئولان نظامی و امنیتی مستقر در مسجد قرار گرفت.

 

انتهای پیام
captcha