نهضت مقاومت بین‌المللی شده است
کد خبر: 4208759
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
استاندار لرستان:

نهضت مقاومت بین‌المللی شده است

فرهاد زیویار با بیان اینکه نهضت مقاومت تبدیل به یک نهضت بین‌المللی شده است، گفت: فراگیری نهضت مقاومت به‌گونه‌ای است که تمام انسان‌های آزاده جهان از رژیم غاصب اسرائیل اعلام انزجار می‌کنند.

فرهاد زیویار، استاندار لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، ۱۷ فروردین‌ماه در جریان راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: فراگیری نهضت مقاومت به‌گونه‌ای است که تمام انسان‌های آزاده جهان از رژیم غاصب اسراییل اعلام انزجار می‌کنند.

وی در خصوص راهپیمایی روز قدس و نقش آن در حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین بیان کرد: به ابتکار بنیانگذار انقلاب اسلامی از ۴۵ سال پیش عهدی با مردم فلسطین جهت حق‌طلبی، مظلومیت آن‌ها و مقابله با ظلم بسته شده است.

زیویار ادامه داد: طی ۴۵ سال گذشته همواره این راهپیمایی و فریاد دفاع از مردم فلسطین با بهترین رویه برگزار شده است به نحوی که اکنون این حرکت تنها بین مسلمانان محدود نیست بلکه نهضت مقاومت بین‌المللی شده و میان تمام انسان‌های آزاده رواج یافته است.

استاندار لرستان با اشاره به حضور پرشور و حماسی مردم در این راهپیمایی بیان کرد: حرکت‌های ددمنشانه اسرائیل در به شهادت رساندن زنان و کودکان فلسطین، تهاجم و حمله به سفارتخانه ایران در دمشق، مزید بر علت شده و نشانگر این است که این رژیم منحوس هیچ خط قرمزی برای جنایات خود قائل نیست.

وی گفت: این راهپیمایی تنها برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین نیست بلکه برای مقابله با رژیم ظالم و غاصب اسرائیل است.

انتهای پیام
captcha