اسرائیل دشمن قرآن، حقیقت و پرچم اسلام است
کد خبر: 4208795
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹

اسرائیل دشمن قرآن، حقیقت و پرچم اسلام است

امام جمعه موقت سنندج اسرائیل را دشمن قرآن، حقیقت و پرچم اسلام دانست و گفت: کشتار هزاران زن و کودک بی‌گناه در ماه رمضان و چند ماه اخیر، نشان از قساوت و وحشی بودن رژیم صهیونیستی دارد.

ماموستا معروف خالدی، امام جمعه موقت سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا معروف خالدی، امام جمعه موقت سنندج امروز، 17 فروردین در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج، حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت تعدادی از سرداران سپاه را محکوم کرد و گفت: مسلمانان کشورهای اسلامی و عربی باید به این نتیجه برسند که دشمن مشترک دارند و آن هم رژیم صهیونیستی است.

وی اسرائیل را دشمن قرآن، حقیقت و پرچم اسلام دانست و افزود: کشتار هزاران زن و کودک بی‌گناه در ماه رمضان و چند ماه اخیر، نشان از قساوت و وحشی بودن رژیم صهیونیستی دارد.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اینکه ضعف از ماست که رژیم صهیونیستی وحشیانه مردم غزه را به خاک و خون می‌کشد، بیان کرد: وقت آن رسیده که همه کشورهای اسلامی و عربی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی متحد، یکدست و یکصدا شوند، چراکه دیگر سکوت در مقابل این رژیم سفاک جایز نیست.

وی ضمن محکومیت مجامع بین‌المللی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، ادامه داد: این رژیم بی‌توجه به قطعنامه‌های شورای امنیت و سازمان ملل، به وحشی‌گری خود ادامه می‌دهد.

ماموستا خالدی در بخش دیگری از خطبه‌ها از نمازگزاران خواست از روزهای آخر ماه رمضان برای نزدیکی بیشتر به خداوند بهره ببرند و گفت: شب‌های قدر و مناجات در این شب‌ها، دارای ارزش والایی نزد پروردگار است.

انتهای پیام
captcha