راهپیمایی روز قدس پاسداشت راه آزادگان جهان است
کد خبر: 4208796
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶
عضو هیئت علمی مؤسسه امام خمینی(ره):

راهپیمایی روز قدس پاسداشت راه آزادگان جهان است

حجت‌الاسلام علی امین رستمی حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس را پاسداشت راه امام‌(ره) و آزادگان جهان دانست.

حجت الاسلام رستمی عضو هیئت علمی موسسه علمی پژوهشی امام خمینی (ره)

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام علی‌امین رستمی، عضو هیئت علمی مؤسسه علمی پژوهشی امام خمینی(ره)، امروز، 17 فروردین‌ماه در راهپمایی روز قدس در شاهرود با بیان اینکه اعلام روز قدس توسط امام خمینی(ره) فلسطین را زنده کرد و به دنبال آن انتفاضه شکل گرفت، اظهار کرد:  پس از اعلام روز قدس و حمایت مسلمانان جهان از فلسطین، شکست رژیم اشغالگر روز به روز به مردم دنیا بیشتر نمایان شد.

وی ادامه داد: امروز اسرائیل تمام پیمان‌های بین‌المللی را زیر پا گذاشته که در این راستا عهدنامه‌ای که در آن اسرائیل باید صلح را در نبرد با غزه بپذیرد، قبول نکرد و آمریکا نیز از آن حمایت کرده است.

رستمی با بیان اینکه برخی افراد اسلام را دین جنگ و درگیری می‌دانند، افزود: پیامبر(ص) در اولین روزهای تشکیل حکومت اسلامی در مدینه پیمان صلح با قبایل مختلف از جمله سه قبیله یهودی منعقد کردند.

عضو هیئت علمی مؤسسه علمی پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان اینکه اسلام دین منطق و استدلال است، متذکر شد: ادیان دیگر بعد از اسلام باید با منطق و گفتار به مسلمانان بپیوندند و اگر زندگی مسالمت‌آمیز با مسلمانان را پیشه کنند، اسلام با آنها سر جنگ ندارد.

وی با بیان اینکه ایجاد دعوای شیعه و سنی دیگر کار شبهه‌افکنی یهودیان است، اظهار کرد: گروه‌های تکفیری، داعش و وهابیت و عده‌ای دیگر در مذهب به نام تشیع انگلیسی پیمان نانوشته با یهود و صهیونیسم دارند.

رستمی متذکر شد: این دو دسته انحرافی بارها مورد نفی و نهی رهبر معظم انقلاب قرار گرفته زیرا این دو دسته با وجود امکانات لازم هیچ موضع علیه اسرائیل نمی‌گیرند.

خبرنگار- اعظم نظری

انتهای پیام
captcha