بهره‌مندی از پتانسیل‌های دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای سمنان در مسیر پیشرفت
کد خبر: 4209633
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
نماینده ولی فقیه در سمنان تأکید کرد

بهره‌مندی از پتانسیل‌های دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای سمنان در مسیر پیشرفت

حجت‌الاسلام‌ مرتضی مطیعی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت به پیشرفت اساتید دانشگاه، دانشجویان و جوانان گفت: از پتانسیل‌های دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای باید استفاده شود.

دیدار نماینده ولی فقیه در سمنان با اعضای دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان سمنان، حجت‌الاسلام‌ مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، امروز،21 فروردین‌ماه در نشست با رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان سمنان به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت به پیشرفت اساتید دانشگاه، دانشجویان و جوانان، اشاره کرد و گفت: از پتانسیل‌های دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای باید استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه خیلی از مشکلات با همدلی و همراهی و پیگیری قابل‌ رفع است، افزود: می‌توان از ظرفیت خیرین  در پیشرفت و حل معضلات این دانشگاه هم استفاده کرد.

مطیعی با تأکید بر اینکه جوانان در مراکز آموزشی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای مهارت را فرامی‌گیرند، متذکر شد: توجه به این دانشگاه ضروری است.
 
علیرضا عزالدین، رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان سمنان نیز با بیان اینکه سه هزار و 500 دانشجو در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان مشغول تحصیل هستند، گفت: دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای دارای پتانسیل بسیاری است.

رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان سمنان افزود: ۶۵ درصد فارغ‌التحصیلان دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای کشور جذب بازار کار می‌شوند که در این راستا دانشجویان در این دانشگاه مهارت را فرا می‌گیرند.

وی با بیان اینکه دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای یکی از مراکز آموزشی و مهارتی است که نقش مهمی در حوزه اشتغال و کارآفرینی دارد، متذکر شد: رسالت دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای تربیت تکنسین ماهر و کارآفرین است.

رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان سمنان با اشاره به اینکه این دانشگاه دارای ردیف بودجه مستقل نیست، اظهار کرد: کمبود اعتبارات و فرسوده بودن ساختمان‌ها و کمبود فضای آموزشی از عمده‌تمرین مشکلات این دانشگاه محسوب می‌شود.

انتهای پیام
captcha