سکوت در برابر درندگی اسرائیل بزرگ‌ترین ضربه را به اسلام می‌زند
کد خبر: 4210015
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۶

سکوت در برابر درندگی اسرائیل بزرگ‌ترین ضربه را به اسلام می‌زند

امام جمعه سنندج به جنایات رژیم غاصب صهیونیسم اشاره کرد و گفت: امروز وحشی‌گری رژیم کودک‌کش به جایی رسیده که تمام ارزش‌های انسانی را زیر سوال برده است و سکوت در برابر درندگی اسرائیل بزرگ‌ترین ضربه را به اسلام زده و بیش از پیش مظلومان فلسطین را به خطر و سختی می‌اندازد.

فایق رستمی امام جمعه سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج امروز، 24 فروردین در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج با اشاره به اینکه انسان با یک ماه روزه‌داری و عبادت در رمضان صفت ملائک به خود می‌گیرد، گفت: عید فطر جایزه بزرگ خداوند برای مسلمانان است که یک ماه را به روزه‌داری و عبادت پرداخته و شب زنده‌داری کرده‌اند.

وی افزود: به برکت عید فطر بارش نزولات آسمانی قابل توجهی را در استان شاهد بودیم و اکثر سدهای استان سرریز کردند و قطعا مشکل کم‌آبی در سال جاری نخواهیم داشت لذا مسئولان باید این موضوع را مدیریت کنند.

امام جمعه سنندج بیان کرد: در برخی نقاط دنیا با وجود کمبود آب با تکیه بر علم و برنامه ریزی‌های علمی آبادانی و توسعه کشاورزی و زراعت را شاهد هستیم لذا مسئولان باید با توجه بیشتر به جامعه علمی زمینه رفع مشکلات و توسعه و آبادانی در حوزه‌های مختلف را فراهم کنند تا علم در خدمت جامعه قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به جنایات رژیم غاصب صهیونیسم اشاره کرد و ادامه داد: امروز وحشی‌گری رژیم کودک‌کش به جایی رسیده که تمام ارزش‌های انسانی را زیر سوال برده است و سکوت در برابر درندگی اسرائیل بزرگ‌ترین ضربه را به اسلام زده و بیش از پیش مظلومان فلسطین را به خطر و سختی می‌اندازد.

ماموستا رستمی افزود: سازمان ملل که مدعی دفاع از حقوق بشر است با سکوت در برابر جنایت‌های بی‌سابقه اسرائیل در فلسطین بی‌آبرو شده است لذا تمام مسلمانان و آزادگان جهان باید به شدت اقدامات رژیم کودک‌کش را محکوم کنند.

وی با تأکید براینکه  سکوت در برابر این ظلم جایز نیست، اظهار کرد: دنیا باید در برابر این همه ظلم سکوت را بشکند و یک صدا در مقابل ظلمی که به مردم بی‌گناه فلسطین و غزه صورت می‌گیرد، فریاد ظلم‌ستیزی سر دهند.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه باید به اصل خود برگردیم و در برابر هم احساس مسئولیت داشته باشیم، گفت: در حالی مدعی عشق و حب به پیامبر مکرم اسلام هستیم که به سنت‌ها و دستورات انسان‌ساز رسول اکرم(ص) عمل نمی‌کنیم.

وی رعایت حجاب و عفاف، کمک به فقرا و نیازمندان، پیشه کردن تقوای الهی، ایمان به مرگ و روز رستاخیز و ...از دستورات دین اسلام و سنت‌های پیامبر مکرم اسلام(ص) ذکر کرد و گفت: احساس مسئولیت نسبت به همنوعان و خودداری از عیب‌گویی و عیب‌جویی از ویژگی‌های مسلمانان و دستورات دین اسلام و پیامبر خاتم است که باید به صورت جدی به آن توجه داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha