جنگ ترکیبی دشمن یک توطئه پیچیده است
کد خبر: 4210019
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۱
رئیس پلیس پیشگیری فراجا:

جنگ ترکیبی دشمن یک توطئه پیچیده است

علی مؤیدی با بیان اینکه دشمن به‌دنبال مأیوس کردن مردم از طریق مسیر‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای با تمرکز بر مشکلات اقتصاد است، گفت: جنگ ترکیبی که دشمنان سرداران و فرزندان ما را در سفارتخانه‌ها و در مرز‌ها مورد هجمه قرار می‌دهند، یک توطئه پیچیده است.

آیین تشییع شهید مدافع امنیت در سلسلهبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی لرستان، علی مؤیدی، رئیس پلیس پیشگیری فراجا امروز، ۲۴ فروردین‌ماه در آئین تشییع پیکر شهید مجتبی نعمت‌پور، از مدافعان امنیت که در سلسله برگزار شد، گفت:  حضور گسترده و باشکوه مردم ولایتمدار لرستان در این آئین تشییع، برای دشمنان دارای معنا و مفهوم است.

وی اساسی‌ترین مؤلفه برای توسعه و پیشرفت یک منطقه را امنیت خواند و افزود: دشمن به خوبی فهمیده که اگر این مؤلفه اساسی که سرمایه اصلی نظام و جمهوری اسلامی است را مخدوش کند، در حقیقت سایر حوزه‌ها را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

مؤیدی با بیان اینکه فراجا امروز در یک جنگ ترکیبی در مقابل هنجارشکنان تمام قد ایستاده است، اضافه کرد: با لطف خداوند و همت مردم و فداکاری سربازان نظام از این مرحله نیز با سربلندی عبور خواهیم کرد.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا ادامه داد: نقش فرزندان لرستان در تأمین امنیت یک نقش اساسی است و حقیقتا در ادوار گذشته به اثبات رسانده‌اند که هر موقع دشمن قصد تعرض به این سرمایه ملی را داشته، جوانان لرستان در مقابل آنها ایستاده‌اند.

مؤیدی تأکید کرد: این جنگ ترکیبی که دشمنان سرداران و فرزندان ما را در سفارتخانه‌ها مورد هجمه قرار می‌دهد و یا حافظان امنیت را در مرز‌ها مورد هجمه قرار می‌دهند، این یک توطئه پیچیده است.

وی با تأکید بر اینکه برای ما سخت است که امثال مجتبی‌ها را از دست بدهیم، افزود:، اما تا این شهدا را تقدیم نکنیم، از این گردنه عبور نخواهیم کرد.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا با بیان اینکه دشمن با تمام قوا در این عرصه حضور پیدا کرده، گفت: با توکل بر خداوند و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و حضور همیشگی مردم در صحنه این عرصه نیز به پایان خواهد رسید.

مؤیدی با بیان اینکه دشمن به‌دنبال مأیوس کردن مردم از طریق مسیر‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای با تمرکز بر مشکلات اقتصاد است، اما مردم ایران با تقدیم فرزندان خود، توطئه دشمن را یکی پس از دیگری خنثی می‌کنند، اظهار کرد: ما متعهد شدیم و قول خواهیم داد تا آخرین نفس از خون شهدا و امنیت و آرامش ملت ایران و اقتدار اسلام و نظام دفاع خواهیم کرد.

وی افزود: این حملات تروریستی که گا‌ها در کشور رخ می‌دهد همچون کف روی آب است و با تلاش سربازان نظام جمهوری اسلامی این مرحله نیز به پایان خواهد رسید.

یادآور می‌شود، شهید مجتبی نعمت‌پور  روز ۲۱ فروردین‌ماه جاری در عملیات دستگیری اشرار مسلح در آبادان مجروح و به علت شدت جراحات به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

انتهای پیام
captcha