ثبت‌نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی
کد خبر: 4210963
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱

ثبت‌نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز گفت: در سال گذشته ۹۸۹ نفر از مددجویان محروم از سواد کمیته امداد در دوره‌های سوادآموزی ثبت‌نام شدند.

سوادآموزی

به گزارش ایکنا از البرز، رؤیا عسگرپور، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز صبح چهارشنبه، 29 فروردین در نشست مشترک کارگروه سوادآموزی استان البرز که با هدف ساماندهی فضا و نیروی انسانی برای آموزش برگزار شد، گفت: در سال گذشته ۹۸۹ نفر از مددجویان محروم از سواد کمیته امداد در راستای تفاهم‌نامه منعقده شناسایی و در دوره‌های سوادآموزی ثبت‌نام شدند.

وی ضمن قدردانی از تعامل مؤثر و دغدغه‌مندی مسئولان کمیته امداد البرز در برنامه ریشه‌کنی بیسوادی اظهار کرد: در اساسنامه جدید سازمان نهضت سوادآموزی، ایجاد نوآوری و راهکارهای نوین در کنار مردمی‌سازی و پررنگ‌تر شدن نقش دستگاه‌ها برای توسعه سطح سواد در کشور مورد انتظار است.

این مسئول افزایش نرخ سواد در استان را مسئله‌ای همگانی دانست و تصریح کرد: اتفاق خوبی که برای تحقق شعار سال با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) در ثبت‌نام مددجویان و ساماندهی فضا و آموزش در کلاس‌های سال جاری محقق شد، ثمره دغدغه‌مندی و مشارکت پویا مدیران و مسئولان این نهاد است.

انتهای پیام
captcha