مستند‌ساز لرستانی برگزیده جشنواره سراسری مدرسه عشق شد
کد خبر: 4211089
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲

مستند‌ساز لرستانی برگزیده جشنواره سراسری مدرسه عشق شد

مستند «هنگامه باران» به کارگردانی محسن مرادی فیلمساز لرستانی برگزیده سوم هفتمین جشنواره سراسری مدرسه عشق شد.

محسن مرادی، مستند‌ساز لرستانیبه گزارش ایکنا از لرستان، مستند «هنگامه باران» به کارگردانی محسن مرادی، فیلمساز لرستانی برگزیده سوم هفتمین جشنواره سراسری مدرسه عشق شد که کارگردان این اثر هدیه خود را به روح بلند شهید القدس لرستانی سیدعباس صالحی روزبهانی تقدیم کرد.

این مستند روایتی از تلاش‌های جهادی جوانی است که به‌همراه دوستانش در تلاش است که مشکلات محله‌اش را رفع کند و مهمترین دغدغه او این‌ روزها سنددارکردن خانه‌های محله‌اش است.

از عوامل این مستند باید به نویسنده و کارگردان: محسن مرادی، تصویربردار: مهران یاراحمدی، دستیارتصویر: پارسا نادری، صدابردار: پویا بارانی، دستیار کارگردان: اشکان الماسی، مدیرتولید: محسن سلاحورزی، تهیه کننده: سالارشفق و امیرمحمدخوارزمی اشاره کرد که در روایت جهاد تهیه شده است.

بنابراین گزارش بیش از ۷۵هزار اثر در ۶ بخش هنری با محورهای امیدآفرینی، فرهنگ کار و تولید، جمعیت، حل مشکلات محله به توان مردم، جهاد برای مردم، بانوی ایرانی، ایران زیبا، ایران قوی، جامعه آگاه و قهرمانان ملی و غزه از سراسرکشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد. 

آیین اختتامیه این جشنواره عصر چهارشنبه در تالار مرکزی رشت با حضور سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، سردار علی مقواساز، معاون فرهنگی سازمان بسیج، اسدالله عباسی، استاندار گیلان، سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قدس گیلان و جمعی از مسئولان این استان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha