هینمه پوشالی رژیم صهیونسیتی در عملیات «وعده صادق» فرو ریخت
کد خبر: 4211266
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱
امام جمعه شهرستان بندر خمیر:

هینمه پوشالی رژیم صهیونسیتی در عملیات «وعده صادق» فرو ریخت

حجت‌الاسلام صالحی گفت: هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی در طوفان الاقصی شکست و در عملیات وعده صادق به‌طور کامل فرو ریخت.

حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندر خمیربه گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام شعیب صالحی، امام جمعه شهرستان بندر خمیر، امروز، ۳۱ فروردین‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان که در مسجد جامع فاطمه زهرا(س) برگزار شد، اظهار کرد: مهم‌ترین شاخص برای زیست موحدانه ایمان است، که عطر دل‌انگیزی است که رایحه خوش آن را باید توسعه داد.

وی افزود: در همه تاریخ بشر مقابله اهل توحید با طواغیت در این بوده است که ایمان در بین جامعه بشری اثر بیرونی داشته باشد. استکبار همه همت خود را بر این گمارده است که بر طبل اختلاف و انشقاق جامعه بکوبد و انسجام آنان شکل نگیرد.

امام جمعه بندر خمیر با بیان اینکه دشمن مسائل سیاسی را دو قطبی‌سازی می‌کند، گاهی به مسائل مذهبی و گاه نیز به مسائل اجتماعی و اعتقادی حمله‌ور می‌شود، بیان کرد: دشمن می‌داند اثر فساد و فحشا مخرب است و تا چه حد می‌تواند یک جامعه را از معنویت فاصله دهد.

صالحی با اشاره به اجرای طرح «نور» در راستای رعایت حجاب و عفاف در جامعه گفت: نیروی انتظامی امروز به‌عنوان فرزند شجاع و بصیر ملت ایران آبروی خود را در دست گرفته است و آن را در راه تحقق منویات دین و مقابله با انحراف در جامعه صرف می‌کند. وقتی نیروهای امنیتی در مقابل یک جرم مشهود قیام کرده‌اند، هم باید از جانب همه ارکان نظام اسلامی و هم از جانب آحاد مردم مؤمن حمایت شوند.

خطیب جمعه بندر خمیر به دوم اردیبهشت، سالروز صدور فرمان تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵٨ به فرمان امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: سپاه پاسداران وظیفه خطیر و بزرگی را در مسیر تمدن‌سازی و نشر فرهنگ اسلامی در جهان بر عهده گرفته است و امروز سپاه‌هراسی در دستور کار مستکبران عالم قرار می‌گیرد زیرا این مجموعه توانسته دستاوردهای بزرگی در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی به دست آورد.

وی گفت: اگر در طوفان الاقصی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی و حامیانش شکسته شد، در عملیات غرورآفرین وعده صادق که توسط پاسداران جان بر کف این انقلاب صورت گرفت، این هیمنه به‌طور کامل فرو ریخت.

صالحی بیان کرد: سپاه پاسداران فرزند رشدیافته منطبق با مبانی اسلام و امامین انقلاب است، و دشمنان ما بدانند ما از فلسطین آرمان بزرگ اسلام دست نخواهیم کشید و به فضل خدا با اتکا به قوت مجاهدان اسلام که گوشه‌ای از آن را در عملیات وعده صادق سپاه پاسداران دیدید، جشن آزادی قدس شریف و اقامه نماز در مسجد الاقصی را خواهیم دید.

انتهای پیام
captcha