نشست خیرین حرم‌ساز با فرماندهان نظامی و انتظامی خوزستان برگزار شد
کد خبر: 4211642
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳

نشست خیرین حرم‌ساز با فرماندهان نظامی و انتظامی خوزستان برگزار شد

نشست مشترک اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین حرم‌ساز خوزستان با فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در استان، امروز، دوم اردیبهشت‌ماه در اهواز برگزار شد.

نشست مشترک اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین حرم ساز خوزستان با فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در استانبه گزارش ایکنا از خوزستان، نشست مشترک اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین حرم‌ساز خوزستان با فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در استان، امروز، دوم اردیبهشت در اهواز برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود موسوی، رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان به بیان اقدامات این ستاد در بازسازی و توسعه عتبات مقدسه پرداخت و گفت: شاهکار و گل سرسبد پروژه‌های ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در عتبات مقدسه، صحن حضرت زهرا(س) در حرم حضرت امیرالمؤمنین(ع) است که در تمام بخش‌های آن از هنر اصیل معماری ایرانی اسلامی بهره گرفته شده است.

وی افزود: در کربلای معلی هم به‌منظور توسعه حرم مطهر امام حسین(ع) سه صحن بزرگ به نام حضرت زینب(س)، امام حسن مجتبی(ع) و مالک اشتر و در حرم حضرت ابالفضل(ع) هم یک صحن به نام حضرت ام‌البنین(س) در دست ساخت است.

موسوی گفت: تمامی نذورات و هدایای مردمی در داخل کشور تبدیل به مصالح، تجهیزات و خدمات می‌شود و سپس در پروژه‌های عتبات مقدسه مورد استفاده قرار می‌گیرد، از این جهت این موضوع باعث کمک به چرخه اقتصاد کشور و رشد تولید و اشتغال داخلی خواهد شد.

 رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خوزستان درباره فراهم آوردن مشارکت کارکنان و خانوادههای نیروهای مسلح در ثواب بازسازی عتبات مقدسه بیان کرد: با توجه به اینکه نیروهای مسلح نیز بخشی از اقشار این جامعه هستند و بسیاری از آنها تمایل به مشارکت در این امر مقدس را دارند، لازم است تمهیدات لازم برای این منظور در نظر گرفته شود. 

در ادامه فرماندهان حاضر در جلسه برای فراهم آوردن امکان مشارکت داوطلبانه کارکنان و خانواده‌های آنان برای بازسازی و توسعه عتبات مقدسه اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام
captcha