لبیک بچه‌های مسجد اردبیل به فرمان رهبری
کد خبر: 4211823
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹

لبیک بچه‌های مسجد اردبیل به فرمان رهبری

مدیرکانون فرهنگی هنری شهدای اسلام آباد گفت: کانون فرهنگی هنری «شهدای اسلام‌آباد» اردبیل، با اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی مسجد جامع اردبیل را به پایگاه قرآنی تبدیل و به فرمان رهبری لبیک گفته‌اند.

کانون های مساجد اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از کانون‌های مساجد اردبیل، فیروز بلندی، مدیرکانون فرهنگی هنری شهدای اسلام آباد، سوم اردیبهشت‌ماه، با اشاره به لبیک بچه های مسجدی به فرمان مقام معظم رهبری و برنامه‌های قرآنی در جوار مسجد جامع اردبیل، اظهار کرد: برگزاری برنامه‌های قرآنی شامل آموزش روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، ترتیل و حفظ، مکبری، برپایی محافل انس با قرآن و کرسی‌های تلاوت قرآن کریم برای کودکان و نوجوانان از برنامه‌های مورد توجه در این کانون است. در پی برگزاری این دوره‌ها تعدادی از اعضای کانون در جشنواره قرآنی مدهامتان حائز رتبه شدند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای اسلام‌آباد بیان کرد: با حضور اساتید و قاریان ممتاز استان کلاس‌ها و کارگاه‌های قرآنی برای اعضای کانون برگزار می‌شود؛ همچنین با تشکیل «جامعه یاوران قرآن»، برنامه‌ها و مسابقات قرآنی برای اعضای کانون برگزار و هدایایی نیز به آنها اهدا می‌شود.

وی اهتمام به برنامه‌های قرآنی برای خواهران را یکی دیگر از رویکردهای مورد توجه دانست و ابراز کرد: برگزاری جلسات آموزش قرآن کریم، جلسات تفسیر و کارگاه‌های تدبر قرآن، جزخوانی قرآن کریم از سوی معلمان برای خواهران از برنامه‌های این کانون است.

بلندی اهتمام به حفظ محیط زیست را یکی از برنامه‌های مورد توجه کانون فرهنگی هنری «شهدای اسلام‌آباد» دانست و بیان کرد: در مناسبت‌های مختلف اعضای این کانون اقدام به حفاظت از محیط زیست نموده و زباله‌های محله را پاکسازی می‌کنند، این کار با هدف ترویج فرهنگ پاکسازی و حفاظت از محیط زیست در بین نوجوانان و جوانان مسجدی صورت می‌گیرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای اسلام آباد همچنین کمک به محرومین را بخشی از فعالیت‌های این کانون دانست و خاطرنشان کرد: با همکاری برنامه تلویزیونی «سمت خدا» در چند نوبت گوشت قربانی میان اقشار محروم توزیع شد و بسته های معیشتی نیز با همکاری خیرینمیان به اقشار کم برخوردار اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha