عملیات «وعده صادق» تحولات‌ مهم در نظام بین الملل را تحت تأثیر قرار داده است
کد خبر: 4212271
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۲
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور؛

عملیات «وعده صادق» تحولات‌ مهم در نظام بین الملل را تحت تأثیر قرار داده است

‌رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه عملیات «وعده صادق» منشاء تحولات مهم در نظام بین الملل است، گفت: پیروزی‌های اخیر نتیجه وحدت و انسجام ملت ایران است و خداوند متعال در قرآن کریم وعده نصرت را برای اتحاد ملت‌ها داده است.

حجت الاسلام حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری، ‌رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در همایش «در کوی دوست» اتحادیه انجمن‌های اسلامی دختران دانش آموز گلستان که امروز، ۵ اردیبهشت در گرگان برگزار شد، گفت: نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، در صدد تنبیه رژیم صهیونیستی بوده است و با انجام عملیات وعده صادق این امر مهم محقق شده است.

 وی ادامه داد: امنیت کنونی کشور مرهون فداکاری همه مردم ایران اسلامی و غیور مردان نیروهای امنیتی، نظامی، انتظامی و به ویژه سپاه پاسداران است.

 ‌رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تصریح کرد: همانطور که در عملیات پیروزمندانه وعده صادق مشاهده شد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح، پاسخی قاطعانه، تنبیهی سخت و عبرت آموز به رژیم منحوس صهیونیستی داد.

 وی ادامه داد: این عملیات نشان می‌دهد ایران کشور جنگ افروزی نیست و فقط برای حفظ تمامیت معنوی، مادی و حیثیت بین‌المللی از توان نظامی خود استفاده می‌کند.

وی افزود: در شرایط کنونی و بدنبال انجام این عملیات غرور آفرین، تحولات مهمی در شرف وقوع و انجام این عملیات بسیاری از معادلات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را بر هم زده است.

حجت‌الاسلام حاج علی اکبری ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران امروز در نتیجه تلاش‌های فرزندان این سرزمین در صنایع نظامی و عرصه‌های دیگر در زمره قدرت‌های برتر آسیا قرار گرفته است.

 وی گفت: پیروزی‌های اخیر نتیجه وحدت و انسجام ملت ایران است و خداوند متعال در قرآن کریم وعده نصرت را برای اتحاد ملت‌ها داده است.

انتهای پیام
captcha