رقابت ۵۳ دانشجوی لرستانی در مرحله استانی مسابقات ملی «سدید»‌
کد خبر: 4212584
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷

رقابت ۵۳ دانشجوی لرستانی در مرحله استانی مسابقات ملی «سدید»‌

مرحله استانی مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ با رقابت ۵۳ نفر در سالن اجتماعات شهید میربهرسی دانشگاه لرستان در حال برگزاری است.

مرحله استانی مسابقات ملی «سدید»‌ در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، مرحله استانی مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ از صبح امروز، هشتم اردیبهشت‌ماه به میزبانی دانشگاه لرستان با شرکت ۵۳ نفر متسابق در سالن اجتماعات شهید میربهرسی دانشکده اقتصاد دانشگاه لرستان در حال برگزاری است.

این مسابقات به همت جهاددانشگاهی لرستان و همکاری دانشگاه لرستان ویژه دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی همه دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی در پنج بخش شامل پایان‌نامه، کتاب، مقاله، طرح پژوهشی و اختراع در حال برگزاری است و شرکت‌کنندگان به صورت حضوری و در مدت زمان سه دقیقه به ارائه مطالب خود می‌پردازند.

داوری این مسابقات ملی در لرستان را مهدی امید، علی نوری، احمد حاتمی و قربانزاده بر عهده دارند و منتخبان به مرحله کشوری این مسابقات راه می‌یابند.

یادآور می‌شود، این مسابقات بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی، بیانی و ایده‌پردازی در دانشجویان، کاربردی کردن پژوهش‌ها و تحقیقات دانشجویی، ترویج فرهنگ مطالعه و ترویج گفتمان علم است.

انتهای پیام
captcha