رژیم صهیونیستی در مقابل اراده مقاومت به زانو درآمده است
کد خبر: 4212721
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱

رژیم صهیونیستی در مقابل اراده مقاومت به زانو درآمده است

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک گفت: رژیم صهیونیستی در مقابل اراده مقاومت به زانو درآمده است و وعده صادق به ذهن مردم دنیا سرعت بخشیده تا افرادی هم که تحت تبلیغات دشمن تردید به دل داشتند، باور پیدا کنند که کوه یخی رژیم صهیونیستی و شیطان بزرگ آمریکا به برکت جمهوری اسلامی ایران فروریخته است.

آبنوش منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دفتر منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک، سالار آبنوش، منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک، عصر شنبه هشتم اردیبهشت با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان البرز ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه، هفته کارگر و معلم و همچنین روز شوراها، با اشاره به عملیات نظامی آمریکایی در کشورمان که به واقعه طبس مشهور است، گفت: شکست آمریکایی‌ها با آن هم پشتیبانی و توان نظامی چیزی جز اراده خداوند نبود و باید بدانیم چنین اراده‌ای هنوز هم وجود دارد.

وی ضمن تأکید بر اهمیت گره‌گشایی از کار مردم توسط مسئولان خاطرنشان کرد: بی‌تردید کارنامه مسئولان همان انتخابات و مشارکت مردم در این عرصه است که لازم است هر مسئولی به بازخورد انجام وظایف خود که در انتخابات و مشارکت مردم منعکس می‌شود توجه کند.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک با تأکید بر اهمیت نگاه مبتنی بر حل مشکل، ادامه داد: در اینکه ما بهترین مردم را در کشورمان داریم هیچ تردیدی وجود ندارد، به همین دلیل لازم است تا تک تک مسئولان نسبت به واکنش‌های مردم که در مشارکت‌هایی مانند انتخابات نمود پیدا می‌کند، توجه و در نوع رفتار و عملکرد خود بازنگری کند، مسئولان باید با بازنگری در رفتار خود و توجه به اقشار مردم، رفتار مردم را با خودشان که در مشارکت انتخابات تبلور می‌یابد تغییر دهند.

وی مشارکت مردم در انتخابات را دغدغه مهم عنوان کرد و گفت: مسیری که رهبری و شهدا به ما گوشزد کرده‌اند چیزی جز خدمت و کار برای مردم نیست و ما مسئولان باید به دنبال عملکردی باشیم تا مردم از ما تجلیل کنند و این تجلیل هم در مشارکت مردم در انتخابات نمود پیدا می‌کند.

آبنوش تصریح کرد: امروز سطح و جغرافیای منازعات تغییر کرده و به برکت جمهوری اسلامی ایران دیگر جنگ در قلب رژیم صهیونیستی محل تمرکز جبهه کفر دنیا است و نه در مرزهای ما و با وجود آرامش در داخل کشورمان، رژیم صهیونیستی در مقابل اراده مقاومت به زانو درآمده است و وعده صادق به ذهن مردم دنیا سرعت بخشیده تا افرادی هم که تحت تبلیغات دشمن تردید به دل داشتند، باور پیدا کنند که کوه یخی رژیم صهیونیستی و شیطان بزرگ آمریکا به برکت جمهوری اسلامی ایران فروریخته است.

وی اضمحلال و فروپاشی درونی رژیم صهیونیستی را از نتایج راهبرد جبهه مقاومت دانست و خاطرنشان کرد: امروز دنیا فلسطین یکپارچه را می‌شناسد و صدای فریاد این ملت مظلوم به برکت جبهه مقاومت به گوش جهانیان رسیده و رژیم صهیونیستی رسوا شده است.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گام دوم انقلاب را همزمان با گام مهم عرصه جهانی دانست و گفت: امروز به برکت سال‌ها ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی، روز قدس جهانی شده و پرده‌های چهره نمایشی استکبار فرو ریخته است و مسئولان باید به شکرانه این نعمت، خادم مردم باشند و هرچه در توان دارند برای رضایت و حل مشکلات مردم به کار گیرند تا مردم نیز با مشارکت در انتخابات تجلیلگر مسئولان باشند.

انتهای پیام
captcha