فراخوان پنجاه و نهمین جایزه بنیاد البرز در فارس اعلام شد
کد خبر: 3959406
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲

فراخوان پنجاه و نهمین جایزه بنیاد البرز در فارس اعلام شد

کارشناس مسئول انجمن‌های علمی دانشجویان دانشگاه علوم پزشكی شیراز از اعلام فراخوان پنجاه و نهمین جایزه بنیاد البرز در فارس خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز، مهسا بهرامن، کارشناس مسئول انجمن‌های علمی دانشجویان دانشگاه از اعلام فراخوان پنجاه و نهمین جایزه بنیاد البرز خبر داد و گفت: جایزه بزرگ بنیاد البرز برای سال ۱۴۰۰ نیز همانند سال‌های پیش با گروه هدف دانشجویان، دانشمندان، مخترعان، طلاب و دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جایزه این بنیاد که پنجاه و هشت دوره را پشت سر گذاشته است، هر ساله به نخبگان، پژوهندگان، دانشجویان، دانش‌­آموزان و ممتازین حوزه علمیه اعطا می‌شود، افزود: این جوایز به‌صورت کشوری و اغلب به همراه تجلیل از مقام والای چهره ماندگار و واقف این بنیاد، زنده یاد «حسینعلی البرز» برگزار می ‌شود.

بهرامن ادامه داد: افراد داوطلب با نام‌نویسی و ارسال مستندات خود به دبیرخانه دانشگاهی، در مرحله مقدماتی این رویداد علمی و فرهنگی شرکت کرده و پس از انتخاب نفرات برگزیده، این افراد به مرحله کشوری جشنواره معرفی می‌شوند.

وی، جایزه بزرگ بنیاد البرز را با بیش از نیم قرن قدمت، با سابقه‌ترین جایزه علمی ایران معرفی کرد و گفت: این بنیاد تنها جایزه غیرانتفاعی بر پایه سنت حسنه وقف در ایران بوده که با عنوان «نوبل ایرانی» در سطح جوایز معتبر جهانی قرار می‌گیرد.

بهرامن بیان کرد: علاقه‌مندان به حضور در این رویداد بزرگ فرهنگی و علمی می توانند با ارسال مستندات و همراه مشخصات خود، شامل نام و نام خانوادگی، شماره دانشجویی، نام رشته و مقطع تحصیلی به نشانی الکترونیکی farhangdp۲@sums.ac.ir تا حداکثر پایان روز دوشنبه بیست و پنجم اسفند سال جاری اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha