زمینه‌ تحقق اهداف طرح امین توسط مدیران مدارس فراهم شود
کد خبر: 4175425
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

زمینه‌ تحقق اهداف طرح امین توسط مدیران مدارس فراهم شود

محمدخلیل عسکری اهداف طرح امین در مدارس را مورد توجه قرار داد و گفت: مدیران مدارس با همکاری و تعامل مؤثر با طلاب طرح امین، زمینه تحقق این اهداف در مدارس را فراهم کنند.

محمد خلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس،‌ محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز،‌ ۲۳ مهرماه در جمع روحانیون طرح امین مدارس شیراز گفت: با حضور طلاب اندیشمند باید طرح روشنا در مدارس تیزهوشان با جدیت دنبال شود، بنابراین  انتظار این است که با اجرای این طرح، هویت دینی و اجتماعی جامعه دانش‌آموزان نخبگانی در تراز انقلاب اسلامی و متناسب با بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی ایجاد شود.

وی افزود: فهم صحیح از دانش‌آموز و فضای مدرسه و تعامل کادر مدرسه با طلاب طرح امین و همچنین داشتن فهم مشترک از اهداف تربیتی آموزش و پرورش در رسیدن به اهداف ترسیمی در افق پیش روی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بسیار مؤثر است.

عسکری با اشاره به اهداف مشترک این طرح اضافه کرد: داشتن دانش‌آموزانی بانشاط، باانگیزه، ایران‌دوست، امیدوار، نوع‌دوست، عدالت‌خواه، جهانی‌اندیش باید نتیجه کار مشترک معلم و طلاب طرح امین در مدارس باشد.

عسکری در پایان سخنان خود از مدیران مدارس خواست با همکاری و تعامل مؤثر با طلاب طرح امین، زمینه تحقق این اهداف در مدارس را فراهم کنند.

انتهای پیام
captcha