اطعام ۲۱ هزار نفری نیازمندان از محل موقوفه قوام در شیراز
کد خبر: 3969813
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

اطعام ۲۱ هزار نفری نیازمندان از محل موقوفه قوام در شیراز

21 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) شیراز در شب‌های ماه مبارک رمضان از محل موقوفه حاج علی اکبر قوام اطعام شدند.

به گزارش ایكنا از فارس، محمود صاحب‌دیوانی، وکیل متولی موقوفه قوام در شیراز، امروز، 17 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: اجرای نیت موقوفه قوام در شب‌های قدر ماه مبارک رمضان با همکاری اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی استان فارس صورت گرفت.

وی افزود: یکی از نیات موقوفه مرحوم حاج علی اکبر قوام اطعام و تلاوت قرآن کریم در شب‌های قدر ماه مبارک رمضان است که امسال در قالب پخت و توزیع ۲۱ هزار پرس غذای گرم ویژه مددجویان کمیته امداد در شهر شیراز صورت گرفت.

صاحب‌دیوانی ادامه داد: این اطعام به‌صورت توزیع بسته‌های غذایی گرم میان مددجویان کمیته امداد در نواحی شش‌گانه شیراز بود که از چند شب قبل از لیالی قدر آغاز و در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان  اتمام یافت.

وکیل متولی موقوفه قوام در شیراز تأکید کرد: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و مراقبت ویژه به‌منظور جلوگیری از شیوع کرونا در زمان طبخ و توزیع غذا همواره در دستور کار بوده است و بسته‌های غذایی نیز با نظارت کامل در اختیار خانواده‌های نیازمند و مددجویان قرار داده شد.

وی با ابراز خرسندی از همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) در اجرای نیت این موقوفه، گفت: امیدواریم در طول سال و در ماه‌های محرم و صفر نیز بتوانیم با استفاده از ظرفیت نهادهای حمایتی و خیریه و اجرای امینانه نیت موقوفه مرحوم حاج علی اکبر قوام مستمندان و نیازمندان بیشتری را مورد حمایت قرار دهیم.

انتهای پیام
captcha