تأسیس خانه خلاق نوجوان در فارس
کد خبر: 4048665
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸

تأسیس خانه خلاق نوجوان در فارس

سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان فارس از تأسیس خانه خلاق نوجوان در این استان خبر داد و گفت: این کار می‌تواند فعالیت‌های دانش‌آموزی را گسترده و تخصصی سازد.

دیدار مدیرکل آموزش و پرورش فارس با سرپرست اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استانبه گزارش ایکنا از فارس، سروش زارع گندم، سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان فارس امروز، 22 فروردین در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: تأسیس خانه خلاق نوجوان استان می‌تواند فعالیت‌های دانش‌آموزی را گسترده و تخصصی سازد.

وی با اشاره به طرح خانه خلاق تصریح کرد: مستمر بودن و مهارت‌افزایی از ویژگی این طرح است که فعالیت‌هایی را تا سن نوجوانی دانش‌آموز، برنامه‌ریزی و پیگیری می‌شود.

زارع گندم همچنین به حضور دانش‌آموزان در برنامه‌های مساجد اشاره کرد و گفت: استفاده از فرصت ماه مبارک رمضان برای اجرای برنامه‌های مسجدمحور می‌تواند حضور دانش‌آموزان در مساجد را تقویت کند.

محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، 22 فروردین در دیدار با سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گفت: ماموریت آموزش و پرورش، تربیت دانش آموز در تراز انقلاب و تمدن‌ساز است.

وی اشاره به هم‌افزایی و هماهنگی بین مجموعه‌ها گفت: بسیج دانش‌آموزی، سازمان دانش‌آموزی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی در کنار یکدیگر می‌توانند برنامه‌های منسجمی را در مسیر تربیت صحیح برای دانش‌آموزان طراحی کنند.

عسکری با بیان اینکه از ظرفیت حضوری شدن مدارس برای اجرای برنامه‌ها استفاده شود، افزود: مدرسه‌یاری و مدرسه‌داری از مسائل مهمی است که در کنار مدرسه‌سازی مورد توجه قرار داده‌ایم.

 یادآور می‌شود، در پایان این نشست مقرر شد جلسه‌ای مشترک بین تشکل‌های دانش‌آموزی با میزبانی آموزش و پرورش تشکیل و تفاهم‌نامه‌ای برای هماهنگی بیشتر در اجرای برنامه‌ها برگزار شود.

انتهای پیام
captcha