خلاقیت جوانان گره‌گشای مشکلات است
کد خبر: 4162014
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰

خلاقیت جوانان گره‌گشای مشکلات است

مدیرکل آموزش و پرورش فارس خواستار توجه به مسئله جوان‌گرایی در آموزش و پرورش شد و گفت: خلاقیت و ابتکار و خوش فکری که در جوانان نهفته است، می‌تواند گره‌گشای بسیاری ازمسائل و مشکلات باشد.

رابطان جوان مردمی‌سازی آموزش و پرورش فارس، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، محمد خلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، 21 مردادماه در جمع رابطان جوان مردمی‌سازی استان گفت: خلاقیت و ابتکار و خوش فکری که در جوانان نهفته است، می‌تواند گره‌گشای بسیاری ازمسائل و مشکلات باشد.

وی خواستار توجه به مسئله جوان‌گرایی در آموزش و پرورش شد و افزود: باید مسئله جوان‌گرایی و نگاه نو به حل مسائل و مشکلات در بدنه ادارات آموزش و پرورش به صورت اقناعی تبدیل به گفتمان شود که همگان رویکرد واحد استفاده از خلاقیت جوانان در کنار تجربه پیشکسوتان را در دستور کار خود قرار دهند.

عسکری با تأکید بر ظرفیت و نقش موثر جوانان در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش، گفت: رؤسای ادارات مناطق آموزش و پرورش موظف هستند از ظرفیت مشاور مردمی‌سازی مناطق خود، جهت بهره‌گیری از ظرفیت‌های جوانان در بدنه مدیریتی اداره و مدارس استفاده کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اقدامات جمعیت فرهنگیان جوان سازمان دانش‌آموزی گفت: سایر ساختارهای آموزش و پرورش جهت حرکت سریع تحولی باید از مدل فرهنگیان جوان در سازمان دانش‌آموزی فارس که فعالیت‌های موثر علمی، خلاقانه و انقلابی را به نمایش گذاشت الگو بگیرند.

انتهای پیام
captcha