توليد بازی ضداسلامی در اتريش
کد خبر: 1986288
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۲

توليد بازی ضداسلامی در اتريش

گروه بين‌الملل: حزب افراط‌گرای «آزادی‌خواهان اتريش(FPÖ)» در آستانه فرا رسيدن انتخابات محلی اين كشور، بازی كامپيوتری ضداسلامی «Moschee Baba» را روانه بازار كرد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از روزنامه «زمان» تركيه، اين حزب افراط‌گرای اتريش كه مخالف ساخت مناره و مسجد در سطح اين كشور است، در بازی ضداسلامی خود مؤذن مسجد را مورد حمله قرار می‌دهد.
در پايان اين بازی عبارت «اتريش از مسجد و مناره پر شده است، اگر شما هم مخالف اسلام هستيد به حزب آزادی‌خواهان رأی بدهيد» بر روی صفحه نمايش ديده می‌شود.
همچنين در بخش ديگری از اين بازی كامپيوتری، نظرسنجی آنلاين نيز گنجانده شده است كه در آن نظر شركت‌كنندگان درباره ممنوعيت ساخت مسجد و مناره و نيز ممنوعيت پوشش اسلامی سؤال می‌شود.
در حالی‌كه سازندگان اين بازی ضداسلامی هدف خود را جلب توجه جوانان به امور سياسی كشورشان عنوان كرده‌اند(!) در مقابل، حزب سبز‌های اين كشور دادخواستی را عليه حزب آزادی‌خواهان آماده كرده است تا رهبران اين حزب را به دليل توهين به مقدسات اسلامی مورد پيگرد قانونی قرار دهد.
نمايندگان سازمان‌های اسلامی اتريش توليد اين بازی و اقدامات حزب آزادی‌خواهان اين كشور را موجب ايجاد نفرت و خشونت ميان پيروان اديان مختلف دانسته و توقف چنين فعاليت‌هايی را خواستار شدند.
captcha